Waar ergens ben je?wrote:Jullie zijn welkom
Dan zal dit ook wel
zijnwrote:wrote:wrote:Mn laatste post van 2011!
Alvast de beste wensen peeps! Tot volgend jaar

Ook tot morgenwrote:Alvast de beste wensen peeps! Tot volgend jaar![]()
Prettige jaarwisseling iedereen!
wrote:wrote:wrote:Mn laatste post van 2011!
wrote:Prettige jaarwisseling iedereen!wrote:wrote:Mn laatste post van 2011!
Ditwrote:Gelukkig nieuwjaar mensen!![]()
+1wrote:Ditwrote:Gelukkig nieuwjaar mensen!![]()
Saaie boel hier zeg, iedereen is al weg.
Maar
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Maar
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Wat had je dan verwacht xDwrote:Saaie boel hier zeg, iedereen is al weg.
Ben zelf niet uit omdat het nu toch een teringbende in de stad is en ik bij familie zat (
Ah well...typisch begin van 2012 weer toch?
Jammer, zouden jullie met veel mensen feest hebben?
Ach. Volgend jaar hardtraxx feest bij mij
Ach. Volgend jaar hardtraxx feest bij mij
Mwah, man of 10 ofzo, weet het ook niet precies. Waren genoeg uitgenodigd, maar is altijd maar kijken wie uiteindelijk niet komen, en wie alsnog meekomen.
Weet trouwens niet wat het is, maar sinds anderhalve week ofzo mijn enkels hard verneukt, en ik heb er nog steeds ontzettend veel last van als ik er druk op zet, vooral bij traplopen. Kan niet gezond zijn.
Weet trouwens niet wat het is, maar sinds anderhalve week ofzo mijn enkels hard verneukt, en ik heb er nog steeds ontzettend veel last van als ik er druk op zet, vooral bij traplopen. Kan niet gezond zijn.
Bijde enkels?wrote:Mwah, man of 10 ofzo, weet het ook niet precies. Waren genoeg uitgenodigd, maar is altijd maar kijken wie uiteindelijk niet komen, en wie alsnog meekomen.
Zou iig ff een bezoekje aan de huisarts brengen
Beide ja. En ik ben nou niet iemand die om elk beetje bij de huisarts loopt, maar dit begint toch wel een beetje kut te worden zo...wrote:Bijde enkels?
Zou iig ff een bezoekje aan de huisarts brengen
Overigens een ge-editte versie van mijn yearmix online staan, met een ontzettende fout erin hersteld. Hoe die erin kwam...geen idee, zo nam ik hem iig niet op. Maar goed, nu hersteld xD
Heb ik ook, dar ik niet snel ga maar het is eigenlijk beter om dat wel te doen 
Misschien wel...ach ja, zie wel hoe lang het aanhoudt...maar lekker is anders.
Bwn gewoon menraal kapot, door xzoepen
C
Doordoen met vrienden was leuk en gezellig... Hadden 4 mooie cakes gekoppeld (2x2 afstoken tegelijk... )
Maar jongens, wtf is er met dat stappen? Geen sfeer, teveel jeugd die te jong is naar de klote, ruzies en tering druk.
Allang blij dat ik naar huis ben gegaan, scheelt naast gezeik en tegenzin ook een hoop geld
Maar jongens, wtf is er met dat stappen? Geen sfeer, teveel jeugd die te jong is naar de klote, ruzies en tering druk.
Allang blij dat ik naar huis ben gegaan, scheelt naast gezeik en tegenzin ook een hoop geld
Amen.wrote:Maar jongens, wtf is er met dat stappen? Geen sfeer, teveel jeugd die te jong is naar de klote, ruzies en tering druk.
Had om half 3 al zin om naar huis te gaan maar ben nog even gebleven voor me vrienden.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gelukkig nieuwjaar!!! Iedereen z'n vingers nog??? 
Ben achteraf toch blij dat ik niet bij Qountdown zat maar gewoon bij mn vrienden. Briljante avond achter de rug
En ben zo blij dat het nieuwe jaar is begonnen, voelt nu al als een mooie nieuwe start!
D
heb toch net ff nageteld en heb me 10 vingers nog
maar jezus dikke koppijn van die gold en silver strike.. iets teveel agter elkaar is niet fijn maarja heb wel mooi nieuwjaar gevierd met me vrienden en vandaag ook nog ff met me vrienden me laatste joint in de shop roken!
en dan stoppen met blowen
nee ik ben niet gek 
maar jezus dikke koppijn van die gold en silver strike.. iets teveel agter elkaar is niet fijn maarja heb wel mooi nieuwjaar gevierd met me vrienden en vandaag ook nog ff met me vrienden me laatste joint in de shop roken!
en dan stoppen met blowen