Ja lekker als jij haalt 
straks is alles wegwrote:Zijn kubuswoningen jonge! Ben daar 1 keer binnen geweest, maar is zo wazig. Echt alles is scheef.
straks is alles wegwrote:Zijn kubuswoningen jonge! Ben daar 1 keer binnen geweest, maar is zo wazig. Echt alles is scheef.
ik denk je gaat weer schieten in de kroegwrote:even het slechte weer trotseren voor een bezoekje aan mn moederrr
ja idd ik heb geen zin om in de regen vuurwerk af te steken dan de volgende dag maarwrote:Het is te hopen dat het met oudjaar niet zo'n weer ismaar dat is wel voorspelt
wrote:ja idd ik heb geen zin om in de regen vuurwerk af te steken dan de volgende dag maarwrote:Het is te hopen dat het met oudjaar niet zo'n weer ismaar dat is wel voorspelt
![]()
alleen 1 en 2 zijn leukwrote:ah alle home alone's op tv vanavond ofzo? ik blijf het geniale films vinden!
Lukt je niet.wrote:Ik ga wel laptop aanzetten en precies om 12 uur een nieuwjaarswenstopic openen
Ik begin er ook een beetje moe van te worden...wrote:28.09 bericht.. PER DAG!! gast.. we hebben hier The New Kswoosh, The New Roberttt in tha moddavokking hauz!
Dat kan.wrote:Ik begin er ook een beetje moe van te worden...wrote:28.09 bericht.. PER DAG!! gast.. we hebben hier The New Kswoosh, The New Roberttt in tha moddavokking hauz!
biscuit zeker?wrote:Heb vriendjes in het nacht topic.
wrote:Biscuit is een aardige man, niet mee spotten.
you sound like a cookie..wrote:Biscuit is een aardige man, niet mee spotten.
Een biscuitje?!wrote:you sound like a cookie..wrote:Biscuit is een aardige man, niet mee spotten.