Zoeits ja!wrote:vakantie tot 15 januari gvd ;D
Normaal ik ookwrote:Nog steeds een woensdagIk ga alleen kapot op donderdag en zaterdag
wrote:Ik word er een beetje stil van.
Zoeits ja!wrote:vakantie tot 15 januari gvd ;D
Normaal ik ookwrote:Nog steeds een woensdagIk ga alleen kapot op donderdag en zaterdag
wrote:Ik word er een beetje stil van.
wrote:BISCUIT BROEK UIT JA! UIT DIE BROEK UIT! JA! ZO DE TERING WAT EEN STAAF!wrote:Hier heb je je groepssex...![]()
wrote:ik kom uit friesland dus ben idd een buitenlander mwuahahaha
autochtoon
Nu ik me bedenk... Ik heb nog nooit tegen iemand uit Friesland gepraatwrote:ik kom uit friesland dus ben idd een buitenlander mwuahahaha
Doe maar stoerwrote:dat weet ik wel zeker
CELL MATE, Y U NO DROP THE SOAP?wrote:Roberttt, zeepjes rapen!wrote:Whut? laat m maar zeepjes rapen. ik duw m wel aan.wrote:Roberttt, jij krijgt nu billenkoek van ome biscuit!
Ben ik niet goed genoeg?wrote:sjobie ga mqar slqpen net als project 141 dat doet
Nee, het is geen reversed, en hij pitcht.wrote:Sjobie, je zou Lyst kunnen vragen. Die kan altijd zeer uitgebreid en onderbouwend zijn mening over een track geven.
Krijg je in ieder geval wel een kritische blik op je track.wrote:Nee, het is geen reversed, en hij pitcht.wrote:Sjobie, je zou Lyst kunnen vragen. Die kan altijd zeer uitgebreid en onderbouwend zijn mening over een track geven.
Dan is het zoiezo no go bij Lijst
Mandy!wrote:jaaaaaaaa ik heb m'n talent gevonden hoor!!
heb net in de kroeg de hoofdprijs gewonnen met schieten met zo'n buks ofzo hahh
gna gna gna
Pics or it didn't happenwrote:jaaaaaaaa ik heb m'n talent gevonden hoor!!
heb net in de kroeg de hoofdprijs gewonnen met schieten met zo'n buks ofzo hahh
gna gna gna
Wie is dat?wrote:nieeehieet wesley komt ook uit zeeland!!wrote:Doe maar stoerwrote:dat weet ik wel zeker
Ik ben de enige zeeuw
Die is niet genoeg online denk ikwrote:is goed joh kan alleen geen foto's van mn mobiel naar de pc doen ben dat kabeltje kwiet.
93welsey93 is dat