Diepe gedachte dus.
Wat is je schoenmaat?
Wat is je schoenmaat?
Je weet wat ze zeggen over mensen mensen met schoenmaat 41?wrote:41.
Vandaag ben ik niet tot masturbatie toegekomen.wrote:Hoe vaak heb je vandaag gerukt?
Goedemorgen!wrote:Mogguh HT! En Dysphoria
Chukkels gaat knallen!wrote:Strakjes om half 3 tentamen maken. Sigh...
OMGwrote:Kindje op de fiets aangereden, 768 euro schade. Maar het was niet mijn schuld
Wonderbaarlijk genoeg had het kind helemaal niets, hij rolde over me hele motorkap heen en viel op de grond. Ik reed met 45 km/h en was een kind van 13. Normaal gesproken moet die iets gebroken hebben, maar hij had uiteindelijk helemaal NIETSwrote: OMGLeeft het kind nog?
Damn, dat is even schrikken. Dus dat kind had eigenlijk geen voorrang? Omdat je zegt dat het niet jouw schuld was.wrote:Wonderbaarlijk genoeg had het kind helemaal niets, hij rolde over me hele motorkap heen en viel op de grond. Ik reed met 45 km/h en was een kind van 13. Normaal gesproken moet die iets gebroken hebben, maar hij had uiteindelijk helemaal NIETSwrote: OMGLeeft het kind nog?
![]()
Klopt, ik reed op een voorrangsweg en dat kind schatte de situatie verkeerd in, dus die knalde vol op me motorkap. Gelukkig heb ik goede remmen en geen SUV terreinwagen die je meteen omver walstwrote: Damn, dat is even schrikken. Dus dat kind had eigenlijk geen voorrang? Omdat je zegt dat het niet jouw schuld was.
Klinkt precies zoals my sad life hier op stage, 22 weken lang! Hoef er gelukkig nog maar 5wrote:PFfff
Nu de afgelopen week en komende 3 weken het meest oninteressante project ever op school...
Ik wil echt naar huis nu