Robbert
Das robbert
Das robbert
Hoort ie niewrote:Ja maar Rob = geen Robbert. Dan is Robkuh dan!
Laat het hem maar niet horen... dubbele bbwrote:Robbert
Das robbert
Of robjes of robbies of robbiaanaswrote:Meervoud van Rob is Robbert.
Ik ben Chris Two = Robkuh1990 = Rob = Harde Werker met een gezin van 3 kinderenwrote:Hoort ie niewrote:Ja maar Rob = geen Robbert. Dan is Robkuh dan!
Laat het hem maar niet horen... dubbele bbwrote:Robbert
Das robbert
wrote:NEEEEE MAAAR LEEEEEEEES HET WEL! dacht nog ff snel ht kijken zie ik dit..
Sorry Robberttt!wrote:NEEEEE MAAAR LEEEEEEEES HET WEL! dacht nog ff snel ht kijken zie ik dit..
Express, ik zag het.wrote:wrote:Sorry Robberttt!wrote:NEEEEE MAAAR LEEEEEEEES HET WEL! dacht nog ff snel ht kijken zie ik dit..
OMGOMGOMGOMGOMGOGMGOKMGKGOGK GOSKGKDJFLSDKF SJKKJFDK
Weet niet of het troll was of je gewoon roberttt prongelijk vernederd!
We waren bij die gele vrachtwaggelwrote:Huh? Nu snap ik het niet meer.
Nou.... DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIwrote:ik geef t op.. leuk jullie gekend te hebben
Ik stond die gele trein te aaien.wrote:We waren bij die gele vrachtwaggelwrote:Huh? Nu snap ik het niet meer.
Doei vriendje!wrote:ik geef t op.. leuk jullie gekend te hebben
Op dat 'Robbert' na heb je het idd goed gezienwrote:Chris Two = Rob = Robbert? Hij is toch degene die altijd over zijn werk praat?
Vandaar werknicht.
Roberttt is boos omdat ik hem met Rob vergeleek?wrote:U no troll, but u do again why robert mad!wrote:Huh? Nu snap ik het niet meer.
#2, zoiezo meewrote:Op dat 'Robbert' na heb je het idd goed gezienwrote:Chris Two = Rob = Robbert? Hij is toch degene die altijd over zijn werk praat?
Vandaar werknicht.Maar goed, net ff een setje opgenomen, wat eigenlijk best achterlijk was, aangezien half 6 mn wekker gaat, maar ik had nog teveel energie haha
![]()
Bij deze: Pommer - Beetje origineel blijven
En weltrusten
wrote:Roberttt is boos omdat ik hem met Rob vergeleek?wrote:
U no troll, but u do again why robert mad!
wrote:![]()