Idem. Zelfs niet op Thunderdomewrote:No drugs for me
En alcohol is geen drug. Alleen lekker. En gezond.
Idem. Zelfs niet op Thunderdomewrote:No drugs for me
Jawrote:Geen schizofrenische of ander mentale bijwerkingen?wrote:Ben er net een weekje mee begonnen en die pillen schijnen me vrolijker te maken. Dan heb ik nogal snel de drang om er meer in te gaan nemen dan voorgeschreven is vooral nu de dosering nog zo laag is. Ik wil zelf wel even een verhoging doen alleen dat kan helaas niet aangezien me moeder die pillen heeft verstopt.
Oke, alleen alcohol danwrote:Idem. Zelfs niet op Thunderdomewrote:No drugs for me
En alcohol is geen drug. Alleen lekker. En gezond.
Is ook zowrote:Alcohol is goed voor me. Het maakt me zelfs mooier. Tenminste, dat zegt de spiegel elke avond tegen mij.
Echt?wrote:Is ook zowrote:Alcohol is goed voor me. Het maakt me zelfs mooier. Tenminste, dat zegt de spiegel elke avond tegen mij.
Laat me meepratenwrote:5mg is zo weinig.
HA, gaaaaaaaywrote:Nouweeh, ik heb t nu wel weer gehad![]()
Welterusten, morgen weer een spamdag!
wrote:HA, gaaaaaaaywrote:Nouweeh, ik heb t nu wel weer gehad![]()
Ik weet niet hoe de toekomst gaat lopen.wrote:Welke dilemma. Forever depressed or forever a druggie?
Doei!wrote:wrote:HA, gaaaaaaaywrote:Nouweeh, ik heb t nu wel weer gehad![]()
Ik gok rennend. Of misschien moonwalkend.wrote:Ik weet niet hoe de toekomst gaat lopen.wrote:Welke dilemma. Forever depressed or forever a druggie?
Morgen ben je de eerstewrote:Sjobie je moet mijn verhaal wel lezen. Ik zit met een dilemma.
Doe niet zo gekwrote:Of misschien vliegend!
Jij dan met je gekke spin, gekkie!wrote:Doe niet zo gekwrote:Of misschien vliegend!