Grrrrrrr kan niet slapenwrote:wrote:Sjobie, lekker aan t spammen?
Net was het nog 150, maar ik heb er geen verstand vanwrote:Met drug. ''Ik drop een bommetje van 100mg''.
Wat houd dat precies in?
Vraag in het drugstopic, daar wordt nog meer in gepost dan in het release forum.
Moet je wel antwoord krijgen
Ja, mijn schuld zeuker?wrote:Grrrrrrr kan niet slapenwrote:wrote:Sjobie, lekker aan t spammen?
Mag ik ook eens?
D
Het is ook maar een voorbeeld hè.wrote:Net was het nog 150, maar ik heb er geen verstand vanwrote:Met drug. ''Ik drop een bommetje van 100mg''.
Wat houd dat precies in?![]()
Vraag in het drugstopic, daar wordt nog meer in gepost dan in het release forum.
Moet je wel antwoord krijgen
Het gaat vooral om dat ''bommetje'', aangezien ik niet weet wat dat inhoud.
''Bommetje of een lijn?''
Dit is niet het juiste topic voor u vraag. Ik zal hem daarom dan ook niet beantwoorden!
Ik ga nu trouwens mijn nest opzoeken, toedeloeoeee MOTHAAFUCKAAAA
Welterusten
Welterusten
Yeahhh, 1200e post 
Edit: Welterusten robertooo
Edit: Welterusten robertooo
D
Dat dus!Maar zo'n speedbommetje(voor degene die het niet weten) is een beetje speed in een vloetje doen, en er dan een bolletje uit vouwen. En dat bolletje slik je dan in, en dan schijnt dat door je maagzuur versmelt het vloetje en komt al de pep vrij.. Het slaat dan ook echt in als een bom.
Muhahahawrote:Dit is niet het juiste topic voor u vraag. Ik zal hem daarom dan ook niet beantwoorden!
Welterusten
Slapen jijwrote:lol stuur je net pm met antwoord -.0
mij niet tog?wrote:lol stuur je net pm met antwoord -.0
D
Epische timing.wrote:lol stuur je net pm met antwoord -.0
Mij wel, hij stuurde net z'n antwoord op de vraag of ik fan ben van The Prophet en Wasted Penguinzwrote:mij niet tog?wrote:lol stuur je net pm met antwoord -.0
D
Roberttt je hebt trouwens ook weer een PM terug! 
Was dat nou voor domme vraag.wrote:Mij wel, hij stuurde net z'n antwoord op de vraag of ik fan ben van The Prophet en Wasted Penguinzwrote:mij niet tog?wrote:lol stuur je net pm met antwoord -.0
Welterustehhhhhhhh, ik ga maar eens proberen te slapen
.
D
Heb Sjobie hallo gezegd!
mmmmmmmmmmmmmwrote:Welterustehhhhhhhh, ik ga maar eens proberen te slapen.
Dankuwrote:Heb Sjobie hallo gezegd!
D
Wat voor gedachtes heeft Sjobie daarbij?
Bij wat?wrote:Wat voor gedachtes heeft Sjobie daarbij?
D
Jij was toch ook de gene die een milf had gepakt?wrote:Welterustehhhhhhhh, ik ga maar eens proberen te slapen.