speel het zo is 1x om de 2 weken dus jawrote:Amateur.wrote:Fifa met jeverer combineren = afrader
Wat is jeverer?wrote:speel het zo is 1x om de 2 weken dus jawrote:Amateur.wrote:Fifa met jeverer combineren = afrader
Een typowrote:Wat is jeverer?
Wat ios een Een typo?wrote:Een typowrote:Wat is jeverer?
Hetzelfde als een ios. Maar dan niet van Applewrote:Wat ios een Een typo?wrote:Een typowrote:Wat is jeverer?
Hetzelfde als een ios. Maar dan niet van Apple[/quote]wrote: Wat ios een Een typo?
wist ik wel
Ik doe ook allleen maar intressesant goorrrwrote:Vraag het dan niet
Goor is nooit interressantwrote:Ik doe ook allleen maar intressesant goorrrwrote:Vraag het dan niet
Geer trouwens ook niet
Ik dedoelde "hoor"wrote:Goor is nooit interressantwrote:Ik doe ook allleen maar intressesant goorrrwrote:Vraag het dan niet
Geer trouwens ook niet
C
eindelijk klaar met het gereed maken van die andere laptop
jaar niet geupdate dus over 200 updates, maar nu is hij gebruiksklaar voor zowel kennis als zijn zoon..
jaar niet geupdate dus over 200 updates, maar nu is hij gebruiksklaar voor zowel kennis als zijn zoon..
Ik heb echt zo GEEN zin om naar mn werk te gaan... Ik wil verder slapen 
Kutmorgen
Dinsdag, altijd te vroeg eruit...
Dinsdag, altijd te vroeg eruit...
Ziekgemeld voor school.. nu weer slapen 
welterusten
welterusten
Fototje van mij, robert en steffnov gevonden van thunderdome 
Show me! Heb sowieso nog niets met mezelf gezien :pwrote:Fototje van mij, robert en steffnov gevonden van thunderdome
Ook niet zeker of ik dat wel wil
lekkere actie van Q-dance vandaag :O
Nou of niet
Hele FB wall staat vol..
Heb zelf dan ook maar m'n steentje bijgedragen.
indeed, heb het ook maar even gedaan.. hoevaak word dat ding precies weggegeven?wrote:Nou of nietHele FB wall staat vol..
Waarom is mijn 'Q-Dance' geen link en bij jullie wel? Da hoort nie!!!!
Waarom gaat een uur pauze altijd 10 x zo snel voorbij als een uur werken
Omdat je @Q-dance moet typen, dan kan je 'm selecteren als je Q-dance geliked hebt... en dan is 't gementioned... Vergeet overigens ook niet die link die achter de Q announcement erbij te zetten.. 't is en blijft natuurlijk wel reclame hèwrote:Waarom is mijn 'Q-Dance' geen link en bij jullie wel? Da hoort nie!!!!