Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:42 

Ox_Ite schreef:
Gisteren voor meer dan 200 euro aan vuurwerk besteld. Deze week om nog wat illegale bommetjes :P Dit keer wordt het een grandioze show (en hel :evil: ).

Nog mensen die hier van vuurwerk houden? (maakt niet uit wat voor soort: sier- of knalvuurwerk)

ik hou er wel van, maar niet van het feit dat je er geld aan uit moet geven xd ga ik toch liever naar een feestje toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
Ox_Ite schreef:
Gisteren voor meer dan 200 euro aan vuurwerk besteld. Deze week om nog wat illegale bommetjes :P Dit keer wordt het een grandioze show (en hel :evil: ).

Nog mensen die hier van vuurwerk houden? (maakt niet uit wat voor soort: sier- of knalvuurwerk)

Gaat niks boven carbid, knalt harder dan welk vuurwerk dan ook als je het goed doet. En voor een €10 aan carbid kan je een hele middag plezier hebben :)

Mja, maar heb ooit al iemand is zien falen ermee, en nu is z'n linkerarm bijna verlamd (hij kan er enkel nog een glas mee opheffen, niks zwaarder...). Het was dat of zijn arm kwijt, keuze is dan snel gemaakt...
Dat was echt raar op die moment, hij had gewoon zeer, maar na een paar dagen kon ie bijna niks ermee. Hoe vreemd kan het soms gaan heh :/

Ik hou het wel bij het gewone vuurwerk, zelfs al heb je illegaal, moet je weten wat kwaliteit is en wat niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Mja, maar heb ooit al iemand is zien falen ermee, en nu is z'n linkerarm bijna verlamd (hij kan er enkel nog een glas mee opheffen, niks zwaarder...). Het was dat of zijn arm kwijt, keuze is dan snel gemaakt...
Dat was echt raar op die moment, hij had gewoon zeer, maar na een paar dagen kon ie bijna niks ermee. Hoe vreemd kan het soms gaan heh :/

Ik hou het wel bij het gewone vuurwerk, zelfs al heb je illegaal, moet je weten wat kwaliteit is en wat niet ;)

Tja, alles kan fout gaan ook kwaliteitsspul, wat betreft carbid heb ik wel de nodige ervaring ermee, maar kan natuurlijk altijd fout gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:05 

Kraak... Piep...

Gunz for hire shirt binnen met v-hals, ontworpen door onze eigen CO2 Logo contest winner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je in vredesnaam geld uitgeven aan vuurwerk? Als iemand anders het koopt heb je er even veel plezier van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:34 

Kraak... Piep...

Gangsterdwerg schreef:
Waarom zou je in vredesnaam geld uitgeven aan vuurwerk? Als iemand anders het koopt heb je er even veel plezier van.

Ik kan er ook niet bij waarom ik het leuk vind maar ik haal toch elk jaar wel voor 20 euro uit duitsland weg.

Maar ik koop ook alleen het grote spul interplaats van gronddrollen en scheetrotjes en die pijltjes die op hetzelfde neerkomen als een tak met een stuk papier aansteken en in de lucht gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Vuurwerk is voor kinderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Vuurwerk is voor kinderen :P

Daarom ook carbid, kost geen drol en knalt harder als al het andere vuurwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Zo, deze maand al weer lekker op weg met alle werk-uren records aan het verbreken..
Decemeber is dure maand, maar voor mij toch niet denk ik!

Daar ga je weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:57 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ik kan er ook niet bij waarom ik het leuk vind maar ik haal toch elk jaar wel voor 20 euro uit duitsland weg.

Maar ik koop ook alleen het grote spul interplaats van gronddrollen en scheetrotjes en die pijltjes die op hetzelfde neerkomen als een tak met een stuk papier aansteken en in de lucht gooien.

==> 20 euro
==> groot spul
:huh:

Heb d'r zelf overigens niet zoveel mee, afsteken hoeft van mij niet, aan kijken net zoveel plezier :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:59 

Kraak... Piep...

Nooit in duitsland geweest voor vuurwerk? Voor 20 euro heb je 18 pijlen en 2 potten wat hier normaal al samen 80 euro ofzo is.

Ligt gewoon bij de aldi of de lidl
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Nooit in duitsland geweest voor vuurwerk? Voor 20 euro heb je 18 pijlen en 2 potten wat hier normaal al samen 80 euro ofzo is.

Ligt gewoon bij de aldi of de lidl

Weet ik wel (woon kwartier van de grens af joh, ga d'r altijd voor drank heen :p), gaat me meer om het 'grote spul' gedeelte, want dat valt ook nog wel mee. Maar idd, het is er wel veel goedkoper, en vaak betere kwaliteit dan het legale spul hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:10 

Kraak... Piep...

Inderdaad ook voor de drank. Altijd iedereen 5 euro inleggen en 4 flessen goedkope jagermeister en rum mee terug nemen.

Heb nu al zin in oudjaarsavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:25 

Ik kar ook naar Duitsland, paar jaar geleden was het hier rond de 350 euro aan Belgisch vuurwerk...
Maarja, toen kende ik Polen nog niet :P Leuke spullen komen daar vandaan.

Nu ben ik voor 40 euro klaar, gelukkig interesseert het me niet zo heel veel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:56 

Bierkoning

Waarom wordt ik verdomme door half nederland (wakker) gebeld of ik ene meneer Kroon ben. Serieus al 10 keer gebeurd ofzo deze maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Waarom wordt ik verdomme door half nederland (wakker) gebeld of ik ene meneer Kroon ben. Serieus al 10 keer gebeurd ofzo deze maand.

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Zal wel een oplichter zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:18 

Bierkoning

sjobie schreef:
Pommer schreef:

:x

Dat was een tautologie (ofzo :P )

Steffnov schreef:
Pommer schreef:

Zal wel een oplichter zijn dan.

Die meneer Kroon? Noujah ik weet het ook niet, ik ben al gebeld door een autobedrijf, bloemist, apotheek, paar reclame dingen enzovoorts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Allemaal sort of winkels dus ook nog. Klinkt voor mij als iemand die niet graag door hen terug gebeld word
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:57 

goeiemiddag...

wordt nu ook regelmatig gebeld door onbekend :S vaag..

maar goed, Itunes over aan het zetten en kijken of ik mijn oude laptop kan laten crashen en dan heel nieuw windows erop kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:59 

Oké dus, ik ga een moderator van het off-topic gedeelte op een ander forum wie er kei hard op geilt dat alle regels precies opgevolgd worden compleet afzeiken. Forum is toch nog geen schaduw van wat het vroeger was. Wish me luck :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:00 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Oké dus, ik ga een moderator van het off-topic gedeelte op een ander forum wie er kei hard op geilt dat alle regels precies opgevolgd worden compleet afzeiken. Forum is toch nog geen schaduw van wat het vroeger was. Wish me luck :D.

Good luck! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:03 

Bedankt haha! Ik post wel een link naar het topic als ik er mee klaar ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:26 

Hardtraxx Elite

Vanavond ga we iets heel aparts doen. We gaan mee doen aan een Fluitketel Curling wedstrijd bij ons in het dorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe set jonge
hardstyle/excessive-fear-fm-03-t21863.html
Vorige  1 ... 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic