wrote: ach ja, volgende keer beter dan
flink veel drugs gebruiken en roken, dan lijk je na een poosje wel wat ouder, kom je mss wel binnen![]()
Dag van te voren aan de pillen
wrote: ach ja, volgende keer beter dan
flink veel drugs gebruiken en roken, dan lijk je na een poosje wel wat ouder, kom je mss wel binnen![]()
Leeftijd: 16wrote:Leeftijd: 15wrote: hoezo kon je niet dan?
Was iniedergeval een geniaal moment, en volgens mij was ze niet eens zo lelijk, denk dat als ik wou ik haar zo had kunnen fixenwrote:hahaha ja maar ik snapte er op het moment maar vrij weinig vanwrote:Maar swoosh, die ijsjes verkoopster![]()
Dat we gingen vragen of ze vrijgezel was, dat was met jou toch?![]()
nu je het zegt kan ik het me wel weer herinneren![]()
ach joh, een leeftijdslimiet is er natuurlijk niet voor niets, zal ook wel te maken hebben met hoe je met situaties omgaat enzo, wat je op een bepaalde leeftijd toch wel onder de knie hebtwrote:![]()
Ik denk dat ik eignelijk wel binnen zou komen. Zie er volgens velen ouder oud + ze controleren niet zo heel goed. Maar neem het risico maar niet. En mijn ouders vinden dat ook niet goed, wat ik wel begrijp, maar is wel jammer.
Ben ik helemaal met je eens. Maar toch duurt het lang... Luister vanaf mijn 12e hardcore, das dus 4 of 6 jaar wachten om naar feesten te gaan. Ach ja, niks aan te doen.wrote:ach joh, een leeftijdslimiet is er natuurlijk niet voor niets, zal ook wel te maken hebben met hoe je met situaties omgaat enzo, wat je op een bepaalde leeftijd toch wel onder de knie hebtwrote:![]()
Ik denk dat ik eignelijk wel binnen zou komen. Zie er volgens velen ouder oud + ze controleren niet zo heel goed. Maar neem het risico maar niet. En mijn ouders vinden dat ook niet goed, wat ik wel begrijp, maar is wel jammer.
dus gewoon nog eventjes braaf wachten en levenservaring op doen en dan is de tijd zo voorbij!
Ook waarwrote:en over een jaartje kan je natuurlijk al wel de 16+ feesten zoals MOH meepikken
bedoel je dat ik niet naar thunderdome had moeten komen?wrote:ach joh, een leeftijdslimiet is er natuurlijk niet voor niets, zal ook wel te maken hebben met hoe je met situaties omgaat enzo, wat je op een bepaalde leeftijd toch wel onder de knie hebtwrote:![]()
dus gewoon nog eventjes braaf wachten en levenservaring op doen en dan is de tijd zo voorbij!
ging goed toch?wrote:bedoel je dat ik niet naar thunderdome had moeten komen?
Hahaha volgens mij welwrote:ging goed toch?wrote:bedoel je dat ik niet naar thunderdome had moeten komen?![]()
Haha nou als je niet teveel neemt kan je juist gesprek voeren op vrouwen niveau: hele verhalen die nergens op slaan die alleen jij zelf snaptwrote:Hahaha, ze had wel een onschuldig lachje en antwoorde gewoon met ja![]()
Alleen ik was zo vaag dat ik niks anders kon als lachen en lief kijken haha, als ik nuchter was had ik wel een gesprek aan kunnen gaan
leuk die easter eggswrote:Let it snow
Ik had haar echt wel willen fixen hoorwrote:Haha nou als je niet teveel neemt kan je juist gesprek voeren op vrouwen niveau: hele verhalen die nergens op slaan die alleen jij zelf snaptwrote:Hahaha, ze had wel een onschuldig lachje en antwoorde gewoon met ja![]()
Alleen ik was zo vaag dat ik niks anders kon als lachen en lief kijken haha, als ik nuchter was had ik wel een gesprek aan kunnen gaan
gister heeft het ook goed gesneeuwd, in mn neuswrote:let is snow
Graag gedaan hoorwrote:ging goed toch?wrote:bedoel je dat ik niet naar thunderdome had moeten komen?![]()
met dank aan El Mare voor dit heerlijke nummer:
View on YouTube
doet me er aan denken....wrote:Kom ik er net achter dat mijn post voor deze mijn 2500e was...