strak plan!modernization wrote:4 uur cup a soup!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik werd net gebeld door me werk of ik wel de instructies had gelezen, want ik moet zaterdag in coevorden Vanish aanprijzen en uitleg er over geven.
Ik zo ja die heb ik gelezen ging ze er vragen over stellen ik dat ding als een malle downloaden en toen las ik alles voor 
BRUUT! Zie nu pas dat er een nieuw gezevahtopic is! 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
keurigoostzaner wrote:Ik werd net gebeld door me werk of ik wel de instructies had gelezen, want ik moet zaterdag in coevorden Vanish aanprijzen en uitleg er over geven.Ik zo ja die heb ik gelezen ging ze er vragen over stellen ik dat ding als een malle downloaden en toen las ik alles voor
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Zo hoort hetdj-rico01 wrote:keurigoostzaner wrote:Ik werd net gebeld door me werk of ik wel de instructies had gelezen, want ik moet zaterdag in coevorden Vanish aanprijzen en uitleg er over geven.Ik zo ja die heb ik gelezen ging ze er vragen over stellen ik dat ding als een malle downloaden en toen las ik alles voor
-
C
Damn, was hij 1 van die 3?roberttt wrote:Hmm achterneef van mij zit gevangen in libië
Oh btw: FRIET SATESAUS MET MAYO EN VIANDEL EN KROKET
Leuk zo'n dagje thuisblijven. Straks maar ff kipschnitzel klaarmaken en wat aardappelschijfjes 
-
C
Drekt gezellig filmpje doen met vriendin... 
zal wel alleen het hoofdmenu worden denk ikrobkuh1990 wrote:Drekt gezellig filmpje doen met vriendin...
-
C
Haha, Tis de qlimax film, en ze houdt ook van dat soort feesten..!djpatt wrote:zal wel alleen het hoofdmenu worden denk ikrobkuh1990 wrote:Drekt gezellig filmpje doen met vriendin...
-
C
Dat wordt meer EA en Endymion stukjedjpatt wrote:155 bpm aandouwen dus
Het belgische openbaar vervoer (de lijn) gaat morgen weer staken
Voordeel hiervan: half uur langer in bed gaan liggen, te laat komen, en dan zeggen dat de bus niet reed
Voordeel hiervan: half uur langer in bed gaan liggen, te laat komen, en dan zeggen dat de bus niet reed
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Oplossing: ga niet, zeg dat er geen bus reed en dat je niet op een andere manier op school kon geraken?nielstil wrote: Voordeel hiervan: half uur langer in bed gaan liggen, te laat komen, en dan zeggen dat de bus niet reed
Die instelling zorgt er ook voor dat jullie nog geen regering hebben 
haha wat een aflevering weer van South Park 
-
C
Ben Affleck xDPommer wrote:haha wat een aflevering weer van South Park
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja want dat heeft er alles mee te makenMol wrote:Die instelling zorgt er ook voor dat jullie nog geen regering hebben
Ben Assfleck :')
Was trouwens gisteravond op tv. Dus om half 7 de volgende dag komt de herhaling. Weet ik dat ook weer
Was trouwens gisteravond op tv. Dus om half 7 de volgende dag komt de herhaling. Weet ik dat ook weer
Last edited by Chukkels on 03 Mar 2011 18:57, edited 1 time in total.