tbh had ik het niet eens gezienwrote:Ook zo lastig he, die link met mijn username leggenmaar goed, dat krijg je met namen :p
G
Voor school aan het werk in steenwijk. Wat is dat voor een gat dan 
wrote:tbh had ik het niet eens gezienwrote:Ook zo lastig he, die link met mijn username leggenmaar goed, dat krijg je met namen :p
je username boven dat bericht
Tja, daarom heet het ook steenwijk, die lui zijn in de stone age blijven hangenwrote:Voor school aan het werk in steenwijk. Wat is dat voor een gat dan
wrote:Gefeliciteerd dan maar, kan je extra lang genieten van je verjaardagwrote:Op je eigen verjaardag om kwart voor 6 eruit. Hatelijk
Nee man, gefeliciteerd. Waarom zo vroeg dan?
D
facebook aangemaakt maar snap er geen ruk van 
Alleen maar klote verbindingen.wrote:Voor school aan het werk in steenwijk. Wat is dat voor een gat dan
Veel mensen zijn ook zo half-gebakken om te denken dat steenwijk is friesland ligt.
G
hardtraxx offtopic en algemeen bij elkaar, maar dan op 1 pagina die enorm groot is en zichzelf irritant ordend.wrote:facebook aangemaakt maar snap er geen ruk van
thats it.
wrote:Spierpijn all the way
Denk dat door die opmerking de spierpijn al wel weg iswrote:wrote:Spierpijn all the way![]()
![]()
Komt goed schatje
Moet je trouwens maar niet los gaan, ik heb nooit last van spierpijn
A
Studeren op de Hoge School Utrecht, Of in Heerlen?
ICT
ICT
Interessante labelnaam, moet ik toegeven: Black Hoe Recordings
C
goeiesmorgens 
Nog 12 posts en ik ben veteran
Hoor ik dan bij de 'ekte koewle jungens' van Hardtraxx?
neewrote:Nog 12 posts en ik ben veteran![]()
+1, en dan ook nog eens de hele dag op een fucking boerderij lopen in the middle of nowherewrote:Spierpijn all the way
Een wat duidelijkere foto van mijn knie

ziet er nog best pijnlijk uit, gelukkig nog nooit iets gebroken...
zo maar eens een invite setje voor Darycka maken, hij kon zelf niet dus mocht ik het doen
zo maar eens een invite setje voor Darycka maken, hij kon zelf niet dus mocht ik het doen
A
Frikandel Speciaal?
Ik zit er al bijna een jaar mee, en ben blij dat het metaal er nu uit is. Denk dat het een stuk beter zal gaan met revaliderenwrote:En nou een foto terwijl je springtNee maar ziet eruit dat je daar nog wel ff zoet mee bent, flink dik ook maar dat is natuurlijk wel begrijpelijk. Dat wordt lekker hele dag met je been omhoog/ knie op een kussen voor de tv zitten?
Lijkt op die van mn maatwrote:Een wat duidelijkere foto van mijn knie![]()
G
hoe vet zou een soort rawstyle remix zijn van Frontliner & B-Front - Magic, met dikke screeches en lompe kicks