morgenavond lekker vrij van werk.
Jarig morgen en tot 6 uur op school zitten. Ideaal.
Jarig morgen en tot 6 uur op school zitten. Ideaal.
BOEIT ff niet. heb een BOT gespot.wrote:1997 waar had ik dat eerder gezien??
Minder flauwe grappen vertellen, meer wordfeudenwrote:Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf
Beiden meer dan één persoon?wrote:Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf
Lijken op elkaarwrote:Beiden meer dan één persoon?wrote:Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf
wrote:Lijken op elkaarwrote:Beiden meer dan één persoon?wrote:Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf
waarom zou je uberhaupt op een link klikken die naar allemaal gare fetish shit zou moeten leidenwrote:die spam van benten25. echt irritant.
maar weet iemand of het nodig is om mijn computer op virussen te scannen naardat ik op die link heb geklikt. of is het pure reclame?
.cc vind ik niet echt betrouwbaar.wrote:die spam van benten25. echt irritant.
maar weet iemand of het nodig is om mijn computer op virussen te scannen naardat ik op die link heb geklikt. of is het pure reclame?
leiden, sukkel. ergens naartoe leiden.wrote:lijden
okewrote:Had het direct na het posten al ge-edit hoor biscuit, maak je niet druk
Sow, lekker vrienden maken hier?wrote: leiden, sukkel. ergens naartoe leiden.
je prijs is dat ik een keer iets door de vingers zie als je wat verkeerds doet.wrote:BOEIT ff niet. heb een BOT gespot.wrote:1997 waar had ik dat eerder gezien??
en dan nu graag de prijs voor het spotten van een bot!
250 euro
Niet zo slim om erop te klikken.wrote:die spam van benten25. echt irritant.
+ veelwrote:je prijs is dat ik een keer iets door de vingers zie als je wat verkeerds doet.wrote:BOEIT ff niet. heb een BOT gespot.wrote:1997 waar had ik dat eerder gezien??
en dan nu graag de prijs voor het spotten van een bot!
250 euro