Brennan Heart - In The End is echt een kut plaat. beetje linkin park foking 1 minuut lang
echt een verlepte plaat.
echt een verlepte plaat.
het lp gedeelte is wel +1 waard.wrote:Brennan Heart - In The End is echt een kut plaat. beetje linkin park foking 1 minuut lang![]()
echt een verlepte plaat.
Met wat?wrote:plek 47![]()
onder hoofdcoach!
nog even en ik staat weer een stuk hoger
de top 100 van spammerdswrote:Met wat?wrote:plek 47![]()
onder hoofdcoach!
nog even en ik staat weer een stuk hoger
wrote: de top 100 van spammerds
That's Biscuit!wrote:wrote: de top 100 van spammerds
sad
Oei klinkt niet goed.wrote:Ergens achter komen, van een zeker persoon, wat ik inzie als triest laf en jaloezie! En die persoon zit hier op hardtraxx! Ik ga er nu geen woorden aan vuil maken nu! Maar die persoon is voorlopig nog niet jarig!
Idd en toevallig ben ik nog lang niet jarigwrote:Oei klinkt niet goed.wrote:Ergens achter komen, van een zeker persoon, wat ik inzie als triest laf en jaloezie! En die persoon zit hier op hardtraxx! Ik ga er nu geen woorden aan vuil maken nu! Maar die persoon is voorlopig nog niet jarig!
Begint de naam met de letter... T?wrote:Ergens achter komen, van een zeker persoon, wat ik inzie als triest laf en jaloezie! En die persoon zit hier op hardtraxx! Ik ga er nu geen woorden aan vuil maken nu! Maar die persoon is voorlopig nog niet jarig!
Gelukkig is er voetbal!wrote:Er is Loudness en heel Raw-hardstyle liefhebbend Hardtraxx is weg.
En ik verveel me kapot :')
+1, morgen werken dus ik heb geen reet kunnen doen vanavond.wrote:Er is Loudness en heel Raw-hardstyle liefhebbend Hardtraxx is weg.
En ik verveel me kapot :')
Dan moet je hier heen komen haha!wrote:Ben zelf, zoals zo vaak, veel te lam om uit te gaan vanwege werk...