Precies 
Idd
Idd
Youtube link? Altijd goed om goede muziek te hebbenwrote:Hell yea!! een maat van me staat op 36 in de beatport.com in de grene electro-house
View on YouTubewrote:Youtube link? Altijd goed om goede muziek te hebbenwrote:Hell yea!! een maat van me staat op 36 in de beatport.com in de grene electro-house
wrote:View on YouTubewrote:Youtube link? Altijd goed om goede muziek te hebbenwrote:Hell yea!! een maat van me staat op 36 in de beatport.com in de grene electro-house
ja hun site had ik ook al gevonden, maar ik vroeg me meer af of iemand het bedrijf toevallig praktisch of inhoudelijk beter kende. die beschrijving zegt mij maar weinig en die site al helemaal.wrote:WorkVoices is een gesloten sociaal netwerk om binnen je organisatie eenvoudig en snel te communiceren, collega’s te vinden, kennis, vragen en documenten te delen en je collega’s op de hoogte houden van je dagelijkse werkzaamheden. In slechts 3 minuten per dag ben je up to date over je collega’ s en je projecten. WorkVoices is te gebruiken via het web en met je mobiele telefoon. Vanaf nu ben je overal en altijd met je collega's verbonden en kun je instant kennis delen. WorkVoices maakt kennis delen en samenwerken binnen je organisatie eenvoudig.
dus alle social netwerken als communicatie middel op de werkvloer ipv lastige mailtjes en interne nummers onthouden.
slim....
Electrowrote:View on YouTubewrote:Youtube link? Altijd goed om goede muziek te hebbenwrote:Hell yea!! een maat van me staat op 36 in de beatport.com in de grene electro-house
Ligt aan jouwrote:Ligt het aan mij, of zijn er ineens een hoop nieuwe members?
Of aan Headhunterzwrote:Ligt aan jouwrote:Ligt het aan mij, of zijn er ineens een hoop nieuwe members?
hou je de lijst in de gaten?wrote:Ligt het aan mij, of zijn er ineens een hoop nieuwe members?
Zie gewoon veel mensen met newbie statuswrote:hou je de lijst in de gaten?wrote:Ligt het aan mij, of zijn er ineens een hoop nieuwe members?
Kloptwrote:Zie gewoon veel mensen met newbie statuswrote:hou je de lijst in de gaten?wrote:Ligt het aan mij, of zijn er ineens een hoop nieuwe members?
KAPSALONwrote:Laat hem shoarma of friet halen
Meh, jij ook al.. *koessie-koessie-koessie*wrote:http://www.ed.nl/video/article10042170.ece
Sta op ed.nl
@0:00 & 1:37