Nope, UUwrote:Lekker weer eens voor niets op de UT gekomen...super hoorNiemand anders die daar atm toevallig is?
Moest vandaag wel bij elkaar 3 uur reizen voor een half uurtje uitleg over helemaal niks :S
Nope, UUwrote:Lekker weer eens voor niets op de UT gekomen...super hoorNiemand anders die daar atm toevallig is?
Trein vind ik handiger dan de ns app.wrote:Weet iemand nog leuke / handige apps? Ik heb nu Facebook, Fusion, NS, Twitter, alle 3 de Angry Birds en WhatsApp.
wrote:Fruit Ninja
een hele goeie: FreeApps: daarmee kan je per dag alle gratis apps zien, en dus heeeel veel gratis shit krijgenwrote:Weet iemand nog leuke / handige apps? Ik heb nu Facebook, Fusion, NS, Twitter, alle 3 de Angry Birds en WhatsApp.

beter gooi jij je iphone weg dan, want je gebruikt em niet eens een klein beetjewrote:Wtf. haha. Ik heb alleen Twitter, Facebook en WhatsApp.
wrote:wie maakt het lijstje af?
A-Lusion
B-Front
C-Mind
Deepack
E-Force
F...?
G-Noize
Headhunterz
I's (the)
J...?
K...?
L...?
M...?
N...?
O...?
P-Stylez
Q-Dance
R...?
Second identy
Titan
U...?
V...?
W...?
X...?
Y...?
Zany
dj namen only, ook ht djs, en hardstyle scene namen
wrote:wrote:wie maakt het lijstje af?
A-Lusion
B-Front
C-Mind
Deepack
E-Force
Frequencerz
G-Noize
Headhunterz
I's (the)
Juized
Kodex
Low-E
Masterflow
Noisecontrollers
O...?
P-Stylez
Q-Dance
Radical redemption
Second identity
Titan
U...?
Vortex?
Wasted Penguinz
X...?
Yoshi nog wat bohemika ofzo
Zany
Ja, dat figuur.wrote:yoji biomehanika
wrote:wie maakt het lijstje af?
A-Lusion
B-Front
C-Mind
Deepack
E-Force
Flsua
G-Noize
Headhunterz
I's (the)
Josh & Wesz
KSwoosh
Lowrenz
Machine (the)
Noisecontrollers
Onbekend
P-Stylez
Q-Dance
R3bel(s)z (the)
San Marco
Toneshifterz
Unknown
V/A
Wasted Penguinz
Xerox
Y dont know
Zatox
Lijkt een beetje op de organisatie van ajax momenteel.wrote:Zo wordt het natuurlijk een zootje
ja echt grappig manwrote:Lijkt een beetje op de organisatie van ajax momenteel.wrote:Zo wordt het natuurlijk een zootje
wrote:Website van onze party in de lucht http://kickoff-event.nl/
+1 xDDeze website wordt het beste weergegeven in de laatste versie van Firefox, Chrome of Opera. Internet Explorer wordt niet ondersteund