wrote:Natuurlijk vergeet ik jou nietwrote:Ik dacht dat je mij niet uit het oog zou verliezen![]()
volgens mij stijgen wij nu een aantal plaatsen bij irritantste leden
wrote:Natuurlijk vergeet ik jou nietwrote:Ik dacht dat je mij niet uit het oog zou verliezen![]()
Valt wel mee..wrote:wrote:Natuurlijk vergeet ik jou nietwrote:Ik dacht dat je mij niet uit het oog zou verliezen![]()
![]()
volgens mij stijgen wij nu een aantal plaatsen bij irritantste leden
Het is best ernstig hoor, staan zo'n 20 brandweerwagens uit heel Overijssel en Flevoland inmiddels. En 2 kut helikopters die mijn gehoor aantastenwrote:BRAND!!! PAK DE CAMERA! YOUTUBE MOET DIT WETEN!
Ja haha, de NOS en Hart van Nederland is al gearriveerd. Kijk dus vanavond maar op TVwrote:Doel er meer op dat terwijl het dus nog blijkbaar vol brandt de beelden al op YT staanwrote:Het is best ernstig hoor, staan zo'n 20 brandweerwagens uit heel Overijssel en Flevoland inmiddels. En 2 kut helikopters die mijn gehoor aantastenwrote:BRAND!!! PAK DE CAMERA! YOUTUBE MOET DIT WETEN!
wrote:hmm, single again!
sterkte manwrote:hmm, single again!
Daar gaat je eten 's avondswrote:Gaat de chemische fabriek waar de speakers worden gemaakt :'(
:'( NOOOOOOwrote:Daar gaat je eten 's avondswrote:Gaat de chemische fabriek waar de speakers worden gemaakt :'(
vetteshizzlewrote:35 brandweerwagens, 2 brandweermannen gewond door explosie, 5 panden in de fik, 2 volledig afgebrand en nog steeds gaande. Nu op SBS6.

Die wil ik wel hebbenwrote:HEB EEN FOTO VAN BISCUIT ZIJN SCHOENEN@!!!@ BREAKING NEWS@!
whahahahahahawrote:
Foto van een ht lid?