18.67wrote:jij okowrote:Niet meer posten vandaag. Tis een mooi rond aantalwrote:25.00 berichten per dag
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet weer minder posten om dit om laag te halen
16.00
A
Is goed, ik post wel niks meer.wrote:jij okowrote:Niet meer posten vandaag. Tis een mooi rond aantalwrote:25.00 berichten per dag
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet weer minder posten om dit om laag te halen
16.00
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
F kijken hoeveel ik heb, zal wel niet veel zijn 
G
-10.2wrote:F kijken hoeveel ik heb, zal wel niet veel zijn
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hmm toch niet zo weinig als ik bij sommigen kijkwrote:-10.2wrote:F kijken hoeveel ik heb, zal wel niet veel zijn
S
wrote:Stelletje addicts
Wat zijn jullie toch een stelletje spammertst!!!!
G
je ziet de - teken niet?wrote:Hmm toch niet zo weinig als ik bij sommigen kijkwrote:-10.2wrote:F kijken hoeveel ik heb, zal wel niet veel zijn
Die oplaadbare duracell baterij, is dat zeg maar een oplader die je moet opladen?
Soort van inception onder batterijen
Zoiets ja. Maar wel geniaal om te vragen voor kerst, zoals ik doewrote:Die oplaadbare duracell baterij, is dat zeg maar een oplader die je moet opladen?
Kun je ergens Studio Voetbal terugkijken?
Kan 't niet vinden
Kan 't niet vinden
Dat komt waarschijnlijk ergens tegen de middag pas als je hem terug wil zien
ik moet hem ook nog terug kijken
C
zo, thuis van werken.. alweer 17 uur deze week.. gaat lekker
Gister (zaterdag) van half 9 's ochtends tot 12 uur 's nachts gewerkt, your statement is invalid.wrote:zo, thuis van werken.. alweer 17 uur deze week.. gaat lekker
C
vanaf komende week wordt het ook meerwrote:Gister (zaterdag) van half 9 's ochtends tot 12 uur 's nachts gewerkt, your statement is invalid.wrote:zo, thuis van werken.. alweer 17 uur deze week.. gaat lekker
20 uur bij Vakantiewerk bedrijf
17 uur bij bijbaan
en heb post/krantenwijkje voor de zaterdag overdag erbij genomen
ofwel: 40 uurtjes, 3 baantjes en flink geldverdienen voor mijn studie
Studeer doordeweeks, werk op vrijdagavonden en zaterdagen tot het werk af is. En dat was nu dus een beetje laatwrote:vanaf komende week wordt het ook meerwrote:Gister (zaterdag) van half 9 's ochtends tot 12 uur 's nachts gewerkt, your statement is invalid.wrote:zo, thuis van werken.. alweer 17 uur deze week.. gaat lekker
20 uur bij Vakantiewerk bedrijf
17 uur bij bijbaan
en heb post/krantenwijkje voor de zaterdag overdag erbij genomen
ofwel: 40 uurtjes, 3 baantjes en flink geldverdienen voor mijn studie
C
ach ja, ik ben gestopt he, dus heb veel tijd om te gaan werken nu..
al het geld wat ik verdien tot 6 februari (start nieuwe opleiding) gaat in de pot voor de studie
al het geld wat ik verdien tot 6 februari (start nieuwe opleiding) gaat in de pot voor de studie
C
Trusten dan maar
Moghee
Valt best mee toch!
Ik 13.60wrote:-10.2wrote:F kijken hoeveel ik heb, zal wel niet veel zijn
Valt best mee toch!
C
Zo, mijn OV is stopgezet
nu ff die altijd zo vriendelijke DUO bellen over info over de Stufi en OV.. (omdat ik in februari weer ga studeren)
EN *drumroll*
ik heb een mooie kliklijst besteld waar ik mijn posters in kan doen en dus ook regelmatig kan afwisselen. Heb zoiezo al een Decibel 2010 en Wish 2011 (x2 dagen) poster en de collectie groeit nog atm.
Dus een soort schilderij die je kan vervangen wanneer je wilt!
nu ff die altijd zo vriendelijke DUO bellen over info over de Stufi en OV.. (omdat ik in februari weer ga studeren)
EN *drumroll*
ik heb een mooie kliklijst besteld waar ik mijn posters in kan doen en dus ook regelmatig kan afwisselen. Heb zoiezo al een Decibel 2010 en Wish 2011 (x2 dagen) poster en de collectie groeit nog atm.
welke studie begin je in februari, begin dan namelijk ookwrote:Zo, mijn OV is stopgezet
EN *drumroll*
C
ICT & MD