Alcoholjunks!

was het weer zover?wrote:Soms wou ik dat alcvhol nooit uitgevionden was
was het weer zover?wrote:Soms wou ik dat alcvhol nooit uitgevionden was
wrote:Koppijn!![]()
En gister was Giel Beelen bij ons in een cafe beetje plaatjes draaien enzo, helemaal prima.
Riep hij op gegeven moment om, wie kan er een beetje hakken dan?!?!?!?! Dus 2 vriendinnen van mij me op het podium drukken, sta je dan met je blije gezicht.. Staan er nog 3 van die blagen naast je.
Mag je beginnen, ik gewoon hakken (kan het op zich redelijk). Nou ik daarna wachten op die andere 3 (wie het echt gewoon NIET konden, die gingen los als een 7 jarige op k3-muziek).
VERLIES je gewoon! Stomme idioot
u mad?wrote:Koppijn!![]()
En gister was Giel Beelen bij ons in een cafe beetje plaatjes draaien enzo, helemaal prima.
Riep hij op gegeven moment om, wie kan er een beetje hakken dan?!?!?!?! Dus 2 vriendinnen van mij me op het podium drukken, sta je dan met je blije gezicht.. Staan er nog 3 van die blagen naast je.
Mag je beginnen, ik gewoon hakken (kan het op zich redelijk). Nou ik daarna wachten op die andere 3 (wie het echt gewoon NIET konden, die gingen los als een 7 jarige op k3-muziek).
Hoezo? Ik luister nooit radio dus weet niet of dat van 3fm is?:Pwrote:Dat wordt dus maandagmorgen naar 3333 smsen?
Shame on you!wrote:Koppijn!![]()
Gefeliciteerdwrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!
Mooi verhaal.wrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!
Swarovski?wrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!
Huh?wrote:Swarovski?wrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!
snap je het echt niet of is dit een grap?wrote:Huh?wrote:Swarovski?wrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!
dum dum tssschwrote:Huh?wrote:Swarovski?wrote:Had gister ook gewoon kristallen kunnen nemen maar dat heb ik maar niet gedaan!