WEEEEKEND 
wrote:Wakker...
VANAVOND XXLERATOR!!!!!!!!!
wrote:Wakker...
VANAVOND XXLERATOR!!!!!!!!!
http://www.pown.it/5321 is leuker
wrote:Een goed gesprek met je moeder is altijd fijn. Heel soms kan ik dr niet uitstaan maar nu heb ik dr echt nodig.
Samewrote:De sinterklaas-stress is eindelijk voorbij, gedicht en surprise af
ik zeg zo: das outdoor, zie je toch wel?wrote:Ik snap de verwarring wel hoor, het was afgelopen zaterdag toch ook een mooie zomerse dag
Haha nicewrote:ik zeg zo: das outdoor, zie je toch wel?wrote:Ik snap de verwarring wel hoor, het was afgelopen zaterdag toch ook een mooie zomerse dag
Ik dacht, wat was het gelredome open zei ze!
Haha dat herken ik ja. Ons mam roept dan voor het eten, maar heb niet eens de tijd om m'n muziek zachter/uit te zetten, want dan heeft ze al weer geroepen. En zo gaat dat elke dagwrote:soms is ze echt een doos...
vraagt ze 3x hetzelfde binnen 10 minuten terwijl je gewoon antwoord hebt gegeven..
zelfde als ze roept voor het eten, roep je terug, hoor je niks, roept ze je weer :S
Volgens mij is die waterperoxide naar de kop gestegen xD
We krijgen wel een fototjee met het resultaat hoop ikwrote:De sinterklaas-stress is eindelijk voorbij, gedicht en surprise af
Wel is van de kroeg gehoord =Dwrote:weer een bijzonder saaie zaterdag en zondag op het programma
Dat word vast een lekkere cocktail!wrote:Zometeen even lekker chillen ;D
Jack Herrer - Polm![]()
Sonde manwrote:Dat word vast een lekkere cocktail!wrote:Zometeen even lekker chillen ;D
Jack Herrer - Polm![]()
![]()
assie + wierie