Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Derroedy Rudy Peters
Listening to 'Producers Mind' while working on the release of this artist album ... #awesome stuff

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
mandy schreef:
weer op naar zwolle voor een dag vol educatieve avonturen :cool:

Paartje

trololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:40 

Bierkoning

Ja het is weer een nuttige schooldag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

http://www.telegraaf.nl/buitenland/vide ... ?cid=short

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Dat huppeltje ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:19 

ik weet niet meer hoe laat ik ben gaan slapen, hoe ik ben gaan slapen of ik uberhaupt de laptop heb weggezet.

like wtf?r
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

1000 posts gehaald! Ben nu officieel een HT verslaafde :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

HT verslaafde ben je pas als je net als Headhunterz 52 posts per dag hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:49 

Project 141 schreef:
Ik weet niet meer met wie ik naar huis ben gefietst vorige week zaterdag. En dat ik mijn pa tegenkwam thuis, wat volgens het smsje aan een vriend wat ik me niet kan herinneren is gebeurd, kan ik me ook maar heel slecht herinneren xd

bij jou is er drank in het spel wss, bij mij was er helemaal niks aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:02 

Project 141 schreef:
Dan is het wel vreemd ja ;) Hoe laat was je ong naar bed gegaan dan?

dat weet ik dus niet meer.... kwam rond 1 uur thuis vna het werk en toen nog ff aan de pc gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

misschien heeft dat een rede :D

jij bent pas verslaafd :P 1 jaar korter lid dan mij maar wel 2x zoveel gepost :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Gvd, zet je vriending plotseling een voorlopige punt achter de relatie. :cry: En dan ook nog eens voor een weekend dat we zouden gourmetten met haar familie en sinterklaas gingen vieren met mijn familie. Volgende week zouden we 2 jaar hebben en uit eten gaan. :cry: Kut zooi!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Gvd, zet je vriending plotseling een voorlopige punt achter de relatie. :cry: En dan ook nog eens voor een weekend dat we zouden gourmetten met haar familie en sinterklaas gingen vieren met mijn familie. Volgende week zouden we 2 jaar hebben en uit eten gaan. :cry: Kut zooi!!

Damn, dat is wel klote om te horen ja...wat gaf ze als reden? Wel apart dat het dan zo spontaan gebeurd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Damn, dat is wel klote om te horen ja...wat gaf ze als reden? Wel apart dat het dan zo spontaan gebeurd...

Ik ben soms en de laatste tijd wat vaker chagerijnig vooral sochtends als ze hier heeft geslapen, en als ze vraagt wat er is kan ik daar op dat moment geen antwoord op geven en daar kan ze niet mee omgaan. :cry: Meestal weet ik pas later wat de reden is en dat gaat dan via de telefoon en dat is ze zat. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:56 

Kutzooi, zo weer 400 euro aftikken voor mijn winterbandjes..

meteen kijken of me velgen gerepareerd kunnen wordne
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:59 

Hardtraxx Elite

WEEKEND!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:

Ik ben soms en de laatste tijd wat vaker chagerijnig vooral sochtends als ze hier heeft geslapen, en als ze vraagt wat er is kan ik daar op dat moment geen antwoord op geven en daar kan ze niet mee omgaan. :cry: Meestal weet ik pas later wat de reden is en dat gaat dan via de telefoon en dat is ze zat. :cry:

Je bent elke ochtend als zij bij je slaapt chagrijnig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Niet altijd, maar laatste tijd wel. Geen idee waarom. Ben laatste tijd sws wat meer chagerijnig. Komt door de drukte met school enzo denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Elite

vandaag met Afbeelding
door de klas heen zitten pompen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:58 

Te vroeg bij tyrecenter... Kannik weer wachten... Ondertussen ff velgje opzoeken en bij bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:

Niet altijd, maar laatste tijd wel. Geen idee waarom. Ben laatste tijd sws wat meer chagerijnig. Komt door de drukte met school enzo denk ik.

Niet leuk voor haar natuurlijk als jij wat vaker met een chagrijnige kop wakker wordt, terwijl ze niet weet wat er aan de hand is. Wel apart natuurlijk, dat ze het dan daarom ineens stopt. Ik zou sowieso met d'r gaan praten, man ;) want hierom kun je het echt niet stuk op laten lopen. Helemaal niet als je al bijna 2 jaar hebt. Dan moet dit gewoon een irritatiemomentje voor haar zijn, en niet de welbekende druppel, want dat is nonsens. Succes, en hopelijk ziet ze in dat het geen reden is om zoiets leuks te stoppen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Niet leuk voor haar natuurlijk als jij wat vaker met een chagrijnige kop wakker wordt, terwijl ze niet weet wat er aan de hand is. Wel apart natuurlijk, dat ze het dan daarom ineens stopt. Ik zou sowieso met d'r gaan praten, man ;) want hierom kun je het echt niet stuk op laten lopen. Helemaal niet als je al bijna 2 jaar hebt. Dan moet dit gewoon een irritatiemomentje voor haar zijn, en niet de welbekende druppel, want dat is nonsens. Succes, en hopelijk ziet ze in dat het geen reden is om zoiets leuks te stoppen ;).

Allereerst, thanks.
Ik wil zeker een keer goed met haar praten. Want dat kwam er vanmiddag ook niet van. Ze zegt dat ze mijn niet kan veranderen als het gaat om open zijn met praten enzo. Mja als ik mijn frustratiepunten aan haar kan uitleggen voel ik me misschien weer wat beter en ben ik minder snel chagrijnig. En dan hoeft ze dat niet te veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:02 

Nou, wieletjes verwisseld... 380 euro afgetikt..

nu alles gaan regelen omtrendt school
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Donderdag is de volgende razorfm show, de lineup (GEDEELTE) er van kan je alvast hier vinden:

radio-radio-shows/the-razorfm-show-razorfm-t20567.html#p759277

het zal een harde, rauwe en knallende avond worden, alles in het teken van loudness!
Vorige  1 ... 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic