Waren de Forums nou voor een paar seconden kapoet of ligt het aan mij? 
Ja :pwrote:Waren de Forums nou voor een paar seconden kapoet of ligt het aan mij?
Ja :pwrote:Waren de Forums nou voor een paar seconden kapoet of ligt het aan mij?
Wat een onzin zeg. Dat het jouw stijl niet is prima, maar daarom is het niet per definitie slecht..wrote:Nou, Charly & Nazz, El Haag en Miss Legacee zijn die 30 euro wel waard hoor!Liever dat dan Loudness.
volgens mij quote jij hier de verkeerdewrote:Wat een onzin zeg. Dat het jouw stijl niet is prima, maar daarom is het niet per definitie slecht..wrote:Nou, Charly & Nazz, El Haag en Miss Legacee zijn die 30 euro wel waard hoor!Liever dat dan Loudness.
Kanshebber?wrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste member
wrote:wrote:zo, nieuw onderschriftje
Nee, want het is toch wel duidelijk dat hij sarcastisch is?wrote:volgens mij quote jij hier de verkeerdewrote:Wat een onzin zeg. Dat het jouw stijl niet is prima, maar daarom is het niet per definitie slecht..wrote:Nou, Charly & Nazz, El Haag en Miss Legacee zijn die 30 euro wel waard hoor!Liever dat dan Loudness.
En ik een voor beste artiest look-a-likewrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste member
Hoi Chris One.wrote:En ik een voor beste artiest look-a-likewrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste member
Ik draag biscuit voorwrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste memberkuch jambekkie kuch
roberttt vind ik ook een kanshebberwrote:Ik draag biscuit voorwrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste memberkuch jambekkie kuch
Voor bijdehandje?wrote:Ik verdiende in mijn eerste jaar meteen een prijs, dus ik verwacht dit jaar niets anders
P-stylez kunnen we ook voordragenwrote:roberttt vind ik ook een kanshebberwrote:Ik draag biscuit voorwrote:wie gaat de 2011 member awards van dit jaar doen? weet wel een kanshebber voor irritantste memberkuch jambekkie kuch