It's the police. Your son died in a car accident.wrote:Who's there?wrote:knock knock!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
A
wrote:It's the police. Your son died in a car accident.wrote:Who's there?wrote:knock knock!

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014

Fanboy gaat ook echt in zijn profiel zetten scantraxxrecordz manager.. zielige fanboy van 16 jaar.wrote:Dominique401
@Patrickjeb je klinkt een beetje als een R&B fan, daar hou ik niet zo van.
En ook nog:mensen gan ook echt reageren als der voor de grap in je profiel staat scantraxxrecordz manager.. zielige fags van 20 jaar
G
wrote:
Haha idd, hij kent HHZ (En misschien nog een BH, WS en NC) en dan is hij natuurlijk gelijk de managerwrote:Fanboy gaat ook echt in zijn profiel zetten scantraxxrecordz manager.. zielige fanboy van 16 jaar.
A
Ik ken Hethantrz ook van Twitter
net me nichtej helpen met haar huiswerk, geen idee wat die kinderen van tegenwoordig krijgen voor huiswerk, maar soms kwam ik er ook niet uit haha. vage synoniemen enzo
(groep 8)
A
Iemand nog meer vette t-shirt shops? Beetje ala Kultivate en http://www.label54.nl? 
Deze vind ik bijv. keihard
http://www.label54.nl/proddetail.asp?pr ... 6brand%3D0
Deze vind ik bijv. keihard
http://www.label54.nl/proddetail.asp?pr ... 6brand%3D0
December, holy fuck, de maand!wrote:Laatste maand van 2011 jonges
Ik heb maar een hekel aan December, kutkou, kutsneeuw, kutgladheid, nee doe maar gewoon Augustus ofzo
Alleen Qountdown is natuurlijk hétgene om naar uit te kijken 
Mijn verjaardag niet?wrote:Ik heb maar een hekel aan December, kutkou, kutsneeuw, kutgladheid, nee doe maar gewoon Augustus ofzoAlleen Qountdown is natuurlijk hétgene om naar uit te kijken
Precies datwrote:Ik heb maar een hekel aan December, kutkou, kutsneeuw, kutgladheid, nee doe maar gewoon Augustus ofzoAlleen Qountdown is natuurlijk hétgene om naar uit te kijken
Afgezien van het weer dan he, even vergeten.wrote:Ik heb maar een hekel aan December, kutkou, kutsneeuw, kutgladheid, nee doe maar gewoon Augustus ofzoAlleen Qountdown is natuurlijk hétgene om naar uit te kijken
How can i forget...wrote:Mijn verjaardag niet?wrote:Ik heb maar een hekel aan December, kutkou, kutsneeuw, kutgladheid, nee doe maar gewoon Augustus ofzoAlleen Qountdown is natuurlijk hétgene om naar uit te kijken
Oja en Loudness, Kerstborrels, cadeautjes enzo.
Misschien toch best leuk als je er zo over nadenkt
Trololol met patrickjeb op Twitter
.
En die scantraxxrecordz manager
Haha geniaalwrote:Trololol met patrickjeb op Twitter.
Nu mn kussen knuffelen!
Die zal morgen raar opkijken als ie wakker wordtwrote:Haha geniaalwrote:Trololol met patrickjeb op Twitter.
Nu mn kussen knuffelen!
Trusten!
oops te lang door gegamed en niet meer gekeken naar de tijd. Dat wordt nog wat met opstaan morgen 
G
Moggelwrote:Mogguh.wrote:morge ht
met mijn goeie gedrag alweer op school zitten voor informatica!