Jeej zo naar school tot half 6 
Zeur niet, ik moet ook tot half 6 en ik zit hier al 4 uur. OP DEZELFDE HOUTEN KUT STOEL!wrote:Jeej zo naar school tot half 6
Zeur niet, ik moet ook tot half 6 en ik zit hier al 4 uur. OP DEZELFDE HOUTEN KUT STOEL!wrote:Jeej zo naar school tot half 6
wrote:Zeur niet, ik moet ook tot half 6 en ik zit hier al 4 uur. OP DEZELFDE HOUTEN KUT STOEL!wrote:Jeej zo naar school tot half 6
Komt me bekend voor deze uitspraakwrote:Wat kan jullie die line-up verrotten, jullie zijn daar allemaal verschrikkelijk uit je dak en van de kaart. Als ik 10 uur mn lul uit mn broek haal en de sirtaki in mn blote pielemaus ga dansen staan jullie net zo hard te genieten als wanneer Thera Titan en B-Front tegelijk komen draaien...
op PF zaten ze te discussieren of evil activities kwam als afsluiter of dat brennan heart en wildstylez gingen afsluiten.wrote:biscuit op pf:Komt me bekend voor deze uitspraakwrote:Wat kan jullie die line-up verrotten, jullie zijn daar allemaal verschrikkelijk uit je dak en van de kaart. Als ik 10 uur mn lul uit mn broek haal en de sirtaki in mn blote pielemaus ga dansen staan jullie net zo hard te genieten als wanneer Thera Titan en B-Front tegelijk komen draaien...
idd arm, salaris komt pas 7 december binnen. gelukkig heeft iemand een schuld bij mij van ruim 200 euro die hij komende vrijdag gaat betalenwrote:Hahaha die biscuit toch, arme jongen
Dus toen dacht jij laat ik een opmerking van iemand anders op hardtraxx kopieren en die daar onder zettenwrote:op PF zaten ze te discussieren of evil activities kwam als afsluiter of dat brennan heart en wildstylez gingen afsluiten.wrote:biscuit op pf:Komt me bekend voor deze uitspraakwrote:Wat kan jullie die line-up verrotten, jullie zijn daar allemaal verschrikkelijk uit je dak en van de kaart. Als ik 10 uur mn lul uit mn broek haal en de sirtaki in mn blote pielemaus ga dansen staan jullie net zo hard te genieten als wanneer Thera Titan en B-Front tegelijk komen draaien...
kan niet helaas, daar alles hier Open Source-tekst zijn. en er een officieel gekenmerkte tekst met het copyright logo voorzien moet zijn. indien ja dan moet er toestemming aan de auteur gevraagd worden.© Biscuit 2011wrote:klaag hem aan voor copyright shizzle
wat doe je dan?wrote:Godverdomme ik heb echt geen zin meer in die kutopleiding van me. Enige nadeel is dat ik al in jaar 2 zit dus stoppen wordt wat moeilijk en ook gruwelijk duur

Nietmachine kan nietenwrote:Koffiekanwrote:Alles kan.
wrote:Biscuit![]()
Watt een verschrikkelijke eikrans ben jij zeg
whaha dies voor Timothy, vriend van me die daar stage looptwrote:Ik wil ook z'n taart als ik jarig ben http://twitpic.com/7m38kz