Haha jawrote:Begrijp niet hoe mensen dt kunnen gebruiken bij de ik-vorm :')
Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
Haha jawrote:Begrijp niet hoe mensen dt kunnen gebruiken bij de ik-vorm :')
hij stond op de 1250W standwrote:Die dingen vreten echt stroom
Weet je wat ik pas echt sick vind:wrote:Haha jawrote:Begrijp niet hoe mensen dt kunnen gebruiken bij de ik-vorm :')en mensen die juist de t vergeten als het wel moet
Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
en dat is heel irritandt als je dat doedt ja.wrote: Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
EN dan zeg ik: U MAD BROwrote:en dat is heel irritandt als je dat doedt ja.wrote: Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
Klopt.wrote:EN dan zeg ik: U MAD BROwrote:en dat is heel irritandt als je dat doedt ja.wrote: Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
wrote:EN dan zeg ik: U MADt BROwrote:en dat is heel irritandt als je dat doedt ja.wrote: Op een of andere manier let ik hier echt heel erg op en als ik iemand het fout zie doen MOET ik het verbeteren
Wanneer zullen we datenwrote:Ben weer vrijgezellig
Vandaag nog al het kan!wrote:Wanneer zullen we datenwrote:Ben weer vrijgezellig
Liever niet vandaag, zie er meer dood uit dan levendwrote:Vandaag nog al het kan!wrote:Wanneer zullen we datenwrote:Ben weer vrijgezellig
Geen tijd voor, ben mijn verdriet aan het verwerken door naar die ontzettend mooie liedjes van Wasted Penguins te luisterenwrote:Oh, ik ben nu inmiddels 30 uur wakker met een Qlimax gehad, beeld je maar in :p
Oke dan kan ik wel langs komenwrote:Geen tijd voor, ben mijn verdriet aan het verwerken door naar die ontzettend mooie liedjes van Wasted Penguins te luisterenwrote:Oh, ik ben nu inmiddels 30 uur wakker met een Qlimax gehad, beeld je maar in :p
Zet ik alvast een vlag klaar mocht het spannend wordenwrote:Oke dan kan ik wel langs komenwrote:Geen tijd voor, ben mijn verdriet aan het verwerken door naar die ontzettend mooie liedjes van Wasted Penguins te luisterenwrote:Oh, ik ben nu inmiddels 30 uur wakker met een Qlimax gehad, beeld je maar in :pDoe wel zak over me hoofd
oh god, djpatt#2wrote:Goed plan, ga ook maar is een poging doen tot slapen!
En dromen over sjobie
"Die boek"..... dat is pas irritantwrote:Weet je wat ik pas echt sick vind:wrote:Haha jawrote:Begrijp niet hoe mensen dt kunnen gebruiken bij de ik-vorm :')en mensen die juist de t vergeten als het wel moet
Mensen die zeggen: 'ik wil graag een anderen auto', of 'ik ga daar iederen dag heen'. Een N achter zo'n woord kan NOOIT.