Shit...nu heb ik me in de problemen gewerktwrote:helmond ligt toch niet zover hier vandaan. dusja waarom niet?wrote:Biscuit jongeMag ik een keer met jou op stap? Jij maakt dingen mee zeg op zo'n avond.
Gewoon doen, lekker schuren met 3 chicks & Biscuit, en je vervolgens ook nog voorstellen aan een meisje.wrote:Shit...nu heb ik me in de problemen gewerktwrote:helmond ligt toch niet zover hier vandaan. dusja waarom niet?wrote:Biscuit jongeMag ik een keer met jou op stap? Jij maakt dingen mee zeg op zo'n avond.
Misschien krijg je wel een kusje nadien
G
wrote:Vooral dat laatste: Er wilde zich iemand aan me voorstellen, LIKE WTF, dat overkomt toch niemand !?!?!?!?!?
Word jij zn nieuwe wingman?wrote:Biscuit jongeMag ik een keer met jou op stap? Jij maakt dingen mee zeg op zo'n avond.
G
wrote:Word jij zn nieuwe biscuitjesman?wrote:Biscuit jongeMag ik een keer met jou op stap? Jij maakt dingen mee zeg op zo'n avond.
Zo grappig dit.. 3 jaar geleden kochten kennissen van ons een cavia, en 1 maand later had ik precies zo'n zelfde cavia, terwijl ik al 2 jaar zeurde om een huisdier. Nu wil ik al een poos een hond, en nu toevallig hebben die mensen vandaag een hond gekocht. Zit ik beneden met mn ouders, begint mn moeder helemaal te informeren naar hondenrassen enz bij me. En nog toevalliger zijn we net verhuisd waardoor we ook ruimte hebben voor een hond
ben benieuwd wat hieruit voort komt..
hoop het voor jewrote:Zo grappig dit.. 3 jaar geleden kochten kennissen van ons een cavia, en 1 maand later had ik precies zo'n zelfde cavia, terwijl ik al 2 jaar zeurde om een huisdier. Nu wil ik al een poos een hond, en nu toevallig hebben die mensen vandaag een hond gekocht. Zit ik beneden met mn ouders, begint mn moeder helemaal te informeren naar hondenrassen enz bij me. En nog toevalliger zijn we net verhuisd waardoor we ook ruimte hebben voor een hondben benieuwd wat hieruit voort komt..
Lekker rustig biertjes drinken, home alone is chillll
Zo naar een maatje verder zuipen en vanavond naar een discotheek een feestje, geen hardcore jammer genoeg maar ik zuip mezelf wel goed naar de tering en maak er een feestje van!
Zo naar een maatje verder zuipen en vanavond naar een discotheek een feestje, geen hardcore jammer genoeg maar ik zuip mezelf wel goed naar de tering en maak er een feestje van!
niks aan zonder hardcore.wrote:Lekker rustig biertjes drinken, home alone is chillll
morgen lekker geen badminton, dagje niks
Ik heb nu hardcore aan!wrote:niks aan zonder hardcore.wrote:Lekker rustig biertjes drinken, home alone is chillll
morgen lekker geen badminton, dagje niks
Maar als ik dronken ben vind ik alles best joh, en als ik zo moet horen is Trance de ultieme spacemuziek en dat is echt wel vet als je wat op hebt maar geen hardcore!
E

dit is mijn party truck!
voor afgerond 33 euro kun je m kopen!
Die livestream brengt me wel een beetje in de sfeer van Qlimax.
Wil douchen verdomme, maar me moeder is bezig op het overloop.. En ze mag me nu niet zien
KUT KUT KUT
KUT KUT KUT
wrote:Wil douchen verdomme, maar me moeder is bezig op het overloop.. En ze mag me nu niet zien![]()
KUT KUT KUT
Stappen in hilversum was gruwelijk
nu onderweg naar me familie om te lasergamen
G
E
waarom niet?wrote:Wil douchen verdomme, maar me moeder is bezig op het overloop.. En ze mag me nu niet zien![]()
KUT KUT KUT
G
secretswrote:waarom niet?wrote:Wil douchen verdomme, maar me moeder is bezig op het overloop.. En ze mag me nu niet zien![]()
KUT KUT KUT