Verstandig plan.wrote:jup maar wwl door iemand als lyst of serieus iemand... die et bijhoudt
Juist.wrote: Btw, wat een geweldige foto is dit ;
https://partyflock.nl/photo/687042/DJID/1778.html
Nothing but
let btw nie op typfouten ben mobielwrote:Verstandig plan.wrote:jup maar wwl door iemand als lyst of serieus iemand... die et bijhoudt
Maar lydt moet maar weer.
Vertel ;D Ik woon in Rosmalenwrote:Echt. ik zit daar 10 min fietsen op schoolwrote:De Vliertwrote:Danku! Gelukkig hebben ze hier open wifi, stadion van Den Bosch
Nu nog half uur wachtenWas maar even langsgekomen! 10 minuutjes fietsen vanaf mij
Lastig ventje!wrote: let btw nie op typfouten ben mobiel
Maar lydt moet maar weer.
Ik zit op Bouwhuis licht naast de Karwei!wrote:Vertel ;D Ik woon in Rosmalenwrote:Echt. ik zit daar 10 min fietsen op schoolwrote: De VliertWas maar even langsgekomen! 10 minuutjes fietsen vanaf mij
Als je vanaf daar 10 minuten moet fietsen richting de Vliert ..wrote:Ik zit op Bouwhuis licht naast de Karwei!
Zo goed een kunnen. hahawrote:Als je vanaf daar 10 minuten moet fietsen richting de Vliert ..wrote:Ik zit op Bouwhuis licht naast de Karwei!Nee grapje, vet! Maybe ooit eens chillen?
Jezus wat staan er veel Qlimax kaarten te koop hier op Hardtraxx!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
idd, ik denk ook niet dat die mensen hun kaartje voor de aankoopprijs of meer gaan verkopenwrote:Idd ja, maar niet veel kopers
Haha dat had je maar eerder moeten zeggen hahawrote:De VliertWas maar even langsgekomen! 10 minuutjes fietsen vanaf mij
Zit in Den Bosch op school, dus had daar maar mn theorie gedaan
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wat is er zo vet aan...?wrote:Juist.wrote: Btw, wat een geweldige foto is dit ;
https://partyflock.nl/photo/687042/DJID/1778.html
Nothing but
G
wie si dat 
wrote:wie si dat

Dacht dat jij van Hardcore hield.
G
betekend niet dat ik iedereen bij gezicht kenwrote:wrote:wie si dat
je moet mij overigens ook niet vragen naar tracknamen
Dus eigenlijk een dagjesmens? Je houdt van hardcore maar kent geen nummers/dj's?
Het staat zelfs nog onder de foto..wrote:betekend niet dat ik iedereen bij gezicht kenwrote:wrote:wie si dat
je moet mij overigens ook niet vragen naar tracknamen
G
nee, ik ken wel heel veel tracks, maar die titels interesseren me geen ene flikker.wrote:Dus eigenlijk een dagjesmens? Je houdt van hardcore maar kent geen nummers/dj's?
ik hoef niet bij elk nummer in een set de titel te weten
het feit dat ik het nummer ken vind ik genoeg
maarja, als je me dan een dagjesmens vind prima, not my problem
ik lees niet, je weet togggwrote:Het staat zelfs nog onder de foto..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
De tering vervelen. pff.