wrote:wrote:Ons pap heeft vanmiddag een oude mountainbike op marktplaats gezet. Wordt er na een half uur gebeld.... vanuit Suriname. Of ie hem daar naar toe kan sturen![]()
![]()
![]()
![]()
E
ik zag de line-up van Thunderdome.. en ineens dacht ik.. ik ga hier naartoe!
word mn allereerste hardcore feessie waarschijnlijk, als ik mensen zo gek weet te krijgen om mee te gaan!
E
Ik zoek een goede bedrijfsnaam om horeca te verhuren aan particulieren.
iemand een idee?
iemand een idee?
Sterker nog; hij is net pas afgelopenwrote:En hij is amper begonnen!
wrote:Whoreca
E
Ik ga m wel serieus registreren bij de KvK he?wrote:Ik zoek een goede bedrijfsnaam om horeca te verhuren aan particulieren.
iemand een idee?
E
ja.wrote:En dan vraag je hier in offtopic om een naam?
het is biscuit.. zelfs de meest onlogische dingen die je niet verwacht.. doet hij!
Biscuit koekjes uit de horecawrote:Dan kan ik voorspellen dat je niet veel nuttigs gaat krijgen. Zoals we dat meestal ook niet van jou krijgen. Besides, hoe moeten wij nou een goede bedenken. Jij weet precies wat je doel is, wie er betrokken zijn (als je er een naam in wou verwerken). Wij roepen maar wat.
oke ik weet nu dus waar Da Tweekaz hun vocals van PAP vandaan hebben gehaald. 
G
vertel vertelwrote:oke ik weet nu dus waar Da Tweekaz hun vocals van PAP vandaan hebben gehaald.
View on YouTube
de beelden zijn van het origineel.
en er gebeurd natuurlijk veel meer in het origineel.
de beelden zijn van het origineel.
en er gebeurd natuurlijk veel meer in het origineel.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
jay! wat een werelddag heb ik weer achter de rug! 
E
DrinkSnel
Voor al Uw drinken en eten voor evenementen?
Dat klinkt wel soeps ofniet?
Voor al Uw drinken en eten voor evenementen?
Dat klinkt wel soeps ofniet?
D
nee sorry jongens ga ik niet doen, degene waar ik het over heb weten het vast welwrote:Das te opvallendwrote:Geef eens een naamwrote:sommige mensen hie op HT doen echt skitzo tegen mij maarjaga geen namen noemen
Tips
E
HorecaSupport.
dat is ie nou geworden
dat is ie nou geworden
das minder.sommige mensen hie op HT doen echt skitzo tegen mij maarja ga geen namen noemen
wat word er dan gedaan?
Welcome to the club!wrote:BAM.. 2000e post![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 9 te gaan voor mijwrote:BAM.. 2000e post![]()
![]()
![]()
![]()
Family Guy aflevering dat Peter voor het eerst Red bull drinkt 
ben 'm ook aan het kijkenwrote:Family Guy aflevering dat Peter voor het eerst Red bull drinkt