Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet 
zit je nu op HT via telekinese?wrote:Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet
zit je nu op HT via telekinese?wrote:Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet
wrote:zit je nu op HT via telekinese?wrote:Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet
Ik post dit allemaal via mn breinwrote:zit je nu op HT via telekinese?wrote:Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet
dat verklaart een hoopwrote:Ik post dit allemaal via mn breinwrote:zit je nu op HT via telekinese?wrote:Jezus wat irritant dit, gewoon al 3 dagen geen tv en internet
even krabben!wrote:Ik heb net gescheten, men aars kriebelt ervan!
Je bent op dit moment deze zin aan het lezen.wrote:Als iemand weet wat ik nu aan het doen ben... dan kan ie goed gedachten lezen!
Gisteren ook al last van..wrote:Schijten?
Wtfwrote:Ding ding ding.. we have a winnaar
trouwens tip: geen niesbui als je diarree hebt... en je bent aan het douchen..
muur zat vol :|
dankuwrote:opzich heerlijk... trololol...
trouwens mensen die nog moeten eten: smakelijk
wrote:Wtfwrote:Ding ding ding.. we have a winnaar
trouwens tip: geen niesbui als je diarree hebt... en je bent aan het douchen..
muur zat vol :|
Ja dank je! Maar eigelijk is mijn eetlust vrijwel verdwenenwrote:opzich heerlijk... trololol...
wrote:Zo naar familie, soort van uit eten, ben nu best moe maar hoop dat het wel ff gezellig word!![]()
Morgen werkeeeen!
Veel plezier herenwrote:Over een half uurtje richting Amsterdam om Skrillex in 't Paradiso te zien.
Bedankt heer!wrote: Veel plezier heren![]()
al wat je niet eet, komt er ook niet aan!wrote:Ja dank je! Maar eigelijk is mijn eetlust vrijwel verdwenenwrote:opzich heerlijk... trololol...