wrote:vvanavond lekker aan de BIIIIIEEEEERRR
Leeftijd: 14wrote:wrote:vvanavond lekker aan de BIIIIIEEEEERRR
Ikwrote:benieuwd wie de volgende is.wrote:Bijna weer 1000! Vorige keer was Beuntie nog de gelukkige met zijn eerste post op pagina 1000. Maar dat gaat hem dit keer niet worden vrees ik.
G
1000!!!!!!!!!!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iemand die de smiley: :') kan vergroten zonder dat ie zo lelijk word?
G
nee, helaas, kijk maar:wrote:iemand die de smiley: :') kan vergroten zonder dat ie zo lelijk word?

Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
S
1000 :')
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
in participeer met pagina 1000
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Alleen bij CSI kunnen ze dat!wrote:iemand die de smiley: :') kan vergroten zonder dat ie zo lelijk word?
S
Haha! dat plaatje is ook epicwrote:Alleen bij CSI kunnen ze dat!wrote:iemand die de smiley: :') kan vergroten zonder dat ie zo lelijk word?

T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha mooi plaatje
fake rotzooi bij CSI 
yeay wat een eer zegwrote:Ik sta op de 1000e pagina
Hoppa!!!! Terug vant voetbal, 3 punten zijn weer binnen! 
Goeie vriend van me, waar ik ook vaak mee naar feestjes ga, heeft kwaadaardige teelbalkanker
Hij krijgt donderdag uitslag of het niet uitgezaaid is
Wat klote zeg. Sterktewrote:Goeie vriend van me, waar ik ook vaak mee naar feestjes ga, heeft kwaadaardige teelbalkankerHij krijgt donderdag uitslag of het niet uitgezaaid is
Pfff, naar zeg. Sterkte!wrote:Goeie vriend van me, waar ik ook vaak mee naar feestjes ga, heeft kwaadaardige teelbalkankerHij krijgt donderdag uitslag of het niet uitgezaaid is
Klote man
Blijkbaar is t slechtnieuws-dag vandaag. Heb vandaag ook zoiets soortgelijks van een hele goeie vriendin te horen gekregen. Sterkte!