Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd!
Die prikken zijn zo fijn!
hardcoresjors wrote:Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd!![]()
hardcoresjors wrote:Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd!![]()

Parvuz wrote:hardcoresjors wrote:Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd!![]()
Zo fijn boven je tanden, dat het voelt alsof de spuit in je neus er weer uit komt.

roberttt wrote:opperjunk he

zo gedaan
mja was niet een groot gaatje 

Hoofdcoach wrote:Ik vind de tandarts ook altijd leuk. Snap niet dat mensen er zo bang voor zijn

Hoofdcoach wrote:Like a boss laten boren zonder verdovingzo gedaan
mja was niet een groot gaatje

Project 141 wrote:Tentamen maken3 uur afzien, daarna worden er margharita's voor me gemaakt dus al beter

hardcoresjors wrote:Ik lag wel 3 kwartier in die stoel, had 3 gaatjes ofzo, had het enorm naar mn zin, vond het jammer dat ik op t einde geen fluoride kreeg!![]()
Ik heb nu al heimwee naar de tandarts, zo leuk altijd daar!![]()
Schijt als een koning hahaha!

mrazura wrote:hardcoresjors wrote:Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd!![]()
Haha bij deze heb je de reputatie als opperjunk voor mij overgenomen

STAN- wrote:hardcoresjors wrote:Ik lag wel 3 kwartier in die stoel, had 3 gaatjes ofzo, had het enorm naar mn zin, vond het jammer dat ik op t einde geen fluoride kreeg!![]()
Ik heb nu al heimwee naar de tandarts, zo leuk altijd daar!![]()
Schijt als een koning hahaha!
Ik heb nog nooit gaatjes gehad

D-Nemacyst wrote:Yaaah mn Reloop-RMP2 zijn binnen. Nu hoef ik die van n goeie vriend van mij niet meer te lenen om iets te mixen.
!
!