Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:20 
 

hardcoresjors schreef:
Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:

Dude
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opperjunk he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:

Zo fijn boven je tanden, dat het voelt alsof de spuit in je neus er weer uit komt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
hardcoresjors schreef:
Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:

Zo fijn boven je tanden, dat het voelt alsof de spuit in je neus er weer uit komt. ^^


Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha precies, en me lip is nog steeds verdoofd, kan erin bijten wat ik wil, ik voel niks,
Wat hou ik toch van de tandarts! :D

roberttt schreef:
opperjunk he


hahaha zegt er 1 wat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook nu is mijn lip nog verdoofd, begint langzamerhand te irriteren, als ik een slok drinken neem valt het meteen uit mn bek hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdoving weg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Like a boss laten boren zonder verdoving :P zo gedaan :yay: mja was niet een groot gaatje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lag wel 3 kwartier in die stoel, had 3 gaatjes ofzo, had het enorm naar mn zin, vond het jammer dat ik op t einde geen fluoride kreeg! :(
Ik heb nu al heimwee naar de tandarts, zo leuk altijd daar! :thumbup:

Schijt als een koning hahaha! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de tandarts ook altijd leuk. Snap niet dat mensen er zo bang voor zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik vind de tandarts ook altijd leuk. Snap niet dat mensen er zo bang voor zijn :P

Precies, als je er met schijt naartoe gaat ben je er zo weer weg! :D
En dan moet je weer een half jaar wachten om eindelijk weer te mogen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Like a boss laten boren zonder verdoving :P zo gedaan :yay: mja was niet een groot gaatje xd


heb ooit 1 verdoving gehad omdat ze 2 kiezen gingen trekken
daarna nooit meer verdoving gehad als k gaatjes had
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:


Haha bij deze heb je de reputatie als opperjunk voor mij overgenomen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tentamen maken :( 3 uur afzien, daarna worden er margharita's voor me gemaakt dus al beter :P



nu nog hopen dat die te drinken zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

V tot de AKANTIE!! :yay:

hardcoresjors schreef:
Ik lag wel 3 kwartier in die stoel, had 3 gaatjes ofzo, had het enorm naar mn zin, vond het jammer dat ik op t einde geen fluoride kreeg! :(
Ik heb nu al heimwee naar de tandarts, zo leuk altijd daar! :thumbup:

Schijt als een koning hahaha! :thumbsup:

Ik heb nog nooit gaatjes gehad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yaaah mn Reloop-RMP2 zijn binnen. Nu hoef ik die van n goeie vriend van mij niet meer te lenen om iets te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
hardcoresjors schreef:
Hmmmm, heerlijk, terug van de tandarts en me hele lip is verdoofd! :D
Die prikken zijn zo fijn! :thumbup:


Haha bij deze heb je de reputatie als opperjunk voor mij overgenomen :worship:


Hahaha die prikken zijn geen drugs lijkt me? :D


STAN- schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik lag wel 3 kwartier in die stoel, had 3 gaatjes ofzo, had het enorm naar mn zin, vond het jammer dat ik op t einde geen fluoride kreeg! :(
Ik heb nu al heimwee naar de tandarts, zo leuk altijd daar! :thumbup:

Schijt als een koning hahaha! :thumbsup:

Ik heb nog nooit gaatjes gehad :$


ik genoeg hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Yaaah mn Reloop-RMP2 zijn binnen. Nu hoef ik die van n goeie vriend van mij niet meer te lenen om iets te mixen.

:thumbup: Heb ze hier zelf ondertussen al een jaar staan en nog steeds erg tevreden over en het belangrijkste: nog steeds super blij mee :D !
Veel plezier & succes met draaien iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:01 
 

maandag chickies kijken! :D

pret voor me

Dank U opdrachtgever :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een WTF momentje om jouw post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriend, deze family guy is nog grappiger als de tandarts! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:06 
 

in een luchtbehandelingssyteem op een school(leeuwenborgh in maastricht) kleppen vervangen.....

en dan in de aula natuurlijk ook!
daar zie je chicks rondlopen alsof ze uit het lekkere wijven topic zijn gestapt!

ik hoef er pas om 8 uur te zijn dus ik kan lekker laat opstaan.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ naam bedenken! :D

Naam is: Sjors Bouwman

helpen mag! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:21 
 

Bob the Build-DJ :P
Vorige  1 ... 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic