Je trekt 2 minuten aan je pik en je hebt het product sperma. Ik denk dat je daar wel 5 minuten mee kan vol lullen.roberttt wrote:Straks een product presentatie van 5 minuten... Heb alleen nog geen productiemand een idee ? Waar makelijk 5 min over te lullen valt.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gearbox show Thursday the 3rd Of March
20.00 - Vazard
21.00 - Desudo
23.00 - DP

20.00 - Vazard
21.00 - Desudo
23.00 - DP
-
C
Pak een nieuwe camera... vertel functies, productieplaats etc vorige modellenroberttt wrote:Straks een product presentatie van 5 minuten... Heb alleen nog geen productiemand een idee ? Waar makelijk 5 min over te lullen valt.
hmm ja, ik doe het wel over me Iphonerobkuh1990 wrote:Pak een nieuwe camera... vertel functies, productieplaats etc vorige modellenroberttt wrote:Straks een product presentatie van 5 minuten... Heb alleen nog geen productiemand een idee ? Waar makelijk 5 min over te lullen valt.
-
C
Mijn Iphone.... me is praattaalroberttt wrote:hmm ja, ik doe het wel over me Iphonerobkuh1990 wrote:Pak een nieuwe camera... vertel functies, productieplaats etc vorige modellenroberttt wrote:Straks een product presentatie van 5 minuten... Heb alleen nog geen productiemand een idee ? Waar makelijk 5 min over te lullen valt.
-
C
SLB-les van de Directrice.... iedereen wordt afgekraakt in de eerste 5 minuten Muhaaaa 
Hoe snel kan je iemand afkraken bespreking?robkuh1990 wrote:SLB-les van de Directrice.... iedereen wordt afgekraakt in de eerste 5 minuten Muhaaaa
-
C
Vanaf minuut 1 dat je binnenkomt en zeggen dat je geen tijd had voor de opdracht...mikeee wrote:Hoe snel kan je iemand afkraken bespreking?robkuh1990 wrote:SLB-les van de Directrice.... iedereen wordt afgekraakt in de eerste 5 minuten Muhaaaa
Wop gezeik
Ik heb zo een mentor 5 seconden telaat binnen en hij wijst naar zijn pols waar geen horloge om zit,robkuh1990 wrote:Vanaf minuut 1 dat je binnenkomt en zeggen dat je geen tijd had voor de opdracht...mikeee wrote:Hoe snel kan je iemand afkraken bespreking?robkuh1990 wrote:SLB-les van de Directrice.... iedereen wordt afgekraakt in de eerste 5 minuten Muhaaaa
Wop gezeik
zelfs als je niet eens les van hem hebt maar hij toevallig ook in dat lokaal zit.
En zelf komt hij altijd wel 10 min te laat als we les van hem hebben na een pauze....
Wat een kut college weer
hele tijd niks doen
hele tijd niks doen
-
C
tijdens slb les me aangemeld voor opionionbar.
geld verdienen met je mening, elke 10 euro kun je laten uitbetalen
geld verdienen met je mening, elke 10 euro kun je laten uitbetalen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
website waar jonge onderners en investeerders bij elkaar worden gebrachtroberttt wrote:Straks een product presentatie van 5 minuten... Heb alleen nog geen productiemand een idee ? Waar makelijk 5 min over te lullen valt.
dj-rico01 wrote:Wist je dat ik weiger in eht zevertopic te spreken omdat ik wil dat de oude opengaat en niet afgescheept wil worden met een nieuw dingetje
-
C
Gangsters don't dance... WE BOOGIE! 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
verslaafd hedjpatt wrote:dj-rico01 wrote:Wist je dat ik weiger in eht zevertopic te spreken omdat ik wil dat de oude opengaat en niet afgescheept wil worden met een nieuw dingetje
ik ga zo ff als afleiding keihard draaien, pa is werken en moeders naar de sportschool 
-
C
Knutsel is een lekker carnaval's beuk setje in elkaar voor ons?djpatt wrote:ik ga zo ff als afleiding keihard draaien, pa is werken en moeders naar de sportschool
openen met psychorobkuh1990 wrote:Knutsel is een lekker carnaval's beuk setje in elkaar voor ons?djpatt wrote:ik ga zo ff als afleiding keihard draaien, pa is werken en moeders naar de sportschool
-
C
En eindigen met een dikke knaller!
mag helaas mn nieuwe editje noet draaien zatox ft the r3bels - the plasmaraver future (djpatt edit)robkuh1990 wrote:En eindigen met een dikke knaller!
-
C
Ah zuur man, hoezo niet?
Oh, breaking News:
3 militairen gegijzeld in Libië na mislukte bevrijdingsactie
Oh, breaking News:
3 militairen gegijzeld in Libië na mislukte bevrijdingsactie
omdat bust a move remix er een klein stukkie inzit
-
C
Bust Bust Bust a move...