iets hier in de buurtwrote:wat voor werk zoek je?wrote:werk zoeken sucks bigtime
en iig geen callcenter werk
maar vind het echt zwaar irritant dat als je wat leuks gevonden hebt, je zoveel jaar ervaring moet hebben
of een aparte mbo richting
iets hier in de buurtwrote:wat voor werk zoek je?wrote:werk zoeken sucks bigtime
ja ik bedoel:wrote:iets hier in de buurtwrote:wat voor werk zoek je?wrote:werk zoeken sucks bigtime
en iig geen callcenter werk![]()
maar vind het echt zwaar irritant dat als je wat leuks gevonden hebt, je zoveel jaar ervaring moet hebben
of een aparte mbo richting
wrote: ja ik bedoel:
echt werk met dik salaris of bijbaantje?
technisch?
of meer horeca?
kijk eens bij mijn komende opdrachtgever:wrote:wrote: ja ik bedoel:
technisch?
of meer horeca?
ja het liefst gewoon ergens vast en wat maakt me niet eens uit
als t maar gewoon te doen is zonder dat je er zoveel jaar ervaring voor moet hebben
en moet zeggen dat ik wel makkelijk met me handen ben
maar dat is inclusief opleiding?wrote:kijk eens bij mijn komende opdrachtgever:wrote:wrote: ja ik bedoel:
technisch?
of meer horeca?
als t maar gewoon te doen is zonder dat je er zoveel jaar ervaring voor moet hebben
http://www.goflex.nl
ja daar krijg je opleiding en alles betaald zelfs de dagen naar school.wrote:maar dat is inclusief opleiding?wrote:kijk eens bij mijn komende opdrachtgever:wrote:
http://www.goflex.nl
jawat?wrote::')wrote:Overdag werken als een paard, en 's nachts als een hengst!-- "biscuit"-
wil je t een keer meemaken dan?wrote:Kansloze uitspraakwrote: jawat?
ze hoeven toch ook niet volwassen te zijnwrote:Volgens mij heeft ie nog nooit een volwassen vrouw aangeraakt maarja
Ik bedoelde meer 12+wrote:ze hoeven toch ook niet volwassen te zijnwrote:Volgens mij heeft ie nog nooit een volwassen vrouw aangeraakt maarja
wrote:Ik bedoelde meer 12+wrote:ze hoeven toch ook niet volwassen te zijnwrote:Volgens mij heeft ie nog nooit een volwassen vrouw aangeraakt maarja
wrote:grote doet er niet toe.
voornamelijk merries met lekkere tetten.
jawel.wrote:Volgens mij heeft ie nog nooit een volwassen vrouw aangeraakt maarja
vrouwen met grote tettenwrote:wrote:grote doet er niet toe.
Meries? Zijn daar diere ofzo?
Mn zusje ging spontaan huilen toen ze je bericht zag dus kijk maar uit op het volgende feestje!wrote:vrouwen met grote tettenwrote:wrote:grote doet er niet toe.
Meries? Zijn daar diere ofzo?