no niet weer daar lach ik eerst ook al dubbel omRAW-vizion wrote:Sinds kort biseksueel weekend dit?Olijfboompje wrote:Ik ben sinds dit weekend biseksueel.
Die seks met Robin was echt wel te heldig.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Heel het off topic staat vol met homoseksualiteit
Het is van drugs naar dit gegaan 
Nouja...Robin, ik weet dat jij het ook stiekem wilt.Skedoedelefloeps wrote:Ok ik dien een motie in van wantrouwen als er geen mod binnen 5 minuten vraagt of jullie kunnen dimmen
Wellicht met Emma erbij
Dit kort weekend sinds biseksueel?RAW-vizion wrote: Sinds kort biseksueel weekend dit?
Hmm, nu ben ik toch benieuwd naar de beelden van de beveiligingscamera's uit m'n kamer... Brb!Olijfboompje wrote:Ik ben sinds dit weekend biseksueel.
Chukkels wrote:Hmm, nu ben ik toch benieuwd naar de beelden van de beveiligingscamera's uit m'n kamer... Brb!Olijfboompje wrote:Ik ben sinds dit weekend biseksueel.
-
H
hahaha lolChukkels wrote:Hmm, nu ben ik toch benieuwd naar de beelden van de beveiligingscamera's uit m'n kamer... Brb!Olijfboompje wrote:Ik ben sinds dit weekend biseksueel.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?
Ik hoef geen dudes, never nooit niet man, 100% hetero, dus die vieze shit mag jij doen
Ik hoef geen dudes, never nooit niet man, 100% hetero, dus die vieze shit mag jij doen
beter houden we een GHB party bij jou daniel
kontenbonkerrrrz!!
-
H
meer lolSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
Jij bent niet de enige Robin in de wereldSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
Don't knowSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
Ik vind je wel een toffe goos enzo en zou graag meer met jou willen.
Je reageert maar niet op mijn avances
Olijfboompje wrote:Don't knowSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
ghb fixes the situation
-
H
hij is dom... ik zou het wel wetenOlijfboompje wrote:Don't knowSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
Dat wilt ie echter nietQnalQut wrote:Olijfboompje wrote:Don't knowSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
ghb fixes the situation
ja dat weten we allemaal wel ondertussenhardstylelover1997 wrote:hij is dom... ik zou het wel wetenOlijfboompje wrote:Don't knowSkedoedelefloeps wrote:Daniel wat heb jij toch met mij en Emma?![]()
-
C
Vanavond lekker los op B-front bij lokale kroeg hier... donderdag Catatonic Overload...
Gaat lekker deze week
Gaat lekker deze week
-
H
beter ik heb een saaie rot weekrobkuh1990 wrote:Vanavond lekker los op B-front bij lokale kroeg hier... donderdag Catatonic Overload...
Gaat lekker deze week
Geloof mij, dat wil je niet.tommetjeuh wrote:ja dat weten we allemaal wel ondertussenhardstylelover1997 wrote:
hij is dom... ik zou het wel weten
Ik hou mij namelijk niet echt in.
Geen een gaatje is veilig en geloof mij, de liefde bedrijven met mij is als een droogtrommel met duizenden spijkers waar je in gaat
Niemand overleeft het met mij
-
H
hahaha dus wil je zeggen dat al je exen dood zijn (seriemoordenaar on the run)Olijfboompje wrote:Geloof mij, dat wil je niet.tommetjeuh wrote:ja dat weten we allemaal wel ondertussenhardstylelover1997 wrote:
Geen een gaatje is veilig en geloof mij, de liefde bedrijven met mij is als een droogtrommel met duizenden spijkers waar je in gaat![]()
Olijfboompje wrote:Geloof mij, dat wil je niet.tommetjeuh wrote:ja dat weten we allemaal wel ondertussenhardstylelover1997 wrote:
Geen een gaatje is veilig en geloof mij, de liefde bedrijven met mij is als een droogtrommel met duizenden spijkers waar je in gaat![]()
spijkertjes van 3 cm
-
H
@ QnalQut ... Auch 
Mijn exen vertellen het iig niet na, nee.hardstylelover1997 wrote:
hahaha dus wil je zeggen dat al je exen dood zijn (seriemoordenaar on the run)
-
H
hahaha doen ze ook niet moeilijk als je ze bedrogen hebt alles heeft zijn voor en nadelenOlijfboompje wrote:Mijn exen vertellen het iig niet na, nee.hardstylelover1997 wrote:
Waaruit maak jij op dat ik ze bedroog?hardstylelover1997 wrote:hahaha doen ze ook niet moeilijk als je ze bedrogen hebt alles heeft zijn voor en nadelenOlijfboompje wrote:Mijn exen vertellen het iig niet na, nee.hardstylelover1997 wrote:
-
H
@ olijfboompje ... niet maar ALS je dat ooit gedaan hebt of ooit doet...