Is dit het resultaat van de eerste Hardtraxx-relatie tussen Nando en Iris?Banaanslak wrote:Hij:KSwoosh wrote:alleen die controllersDj Skitzo wrote:en N64 iswelke randdebiel heeft die ontworpen echt
![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
HELD!Chukkels wrote:Is dit het resultaat van de eerste Hardtraxx-relatie tussen Nando en Iris?Banaanslak wrote:Hij:KSwoosh wrote:alleen die controllerswelke randdebiel heeft die ontworpen echt
![]()
-
B
Nee, dit is het resultaat van een zekere jongeman uit kampen die te veel drugs gebruikte waardoor zijn zaad gemuteerd werdChukkels wrote:Is dit het resultaat van de eerste Hardtraxx-relatie tussen Nando en Iris?Banaanslak wrote: Hij:
-
T
Ja 2 reserve armen voor als de 1 moe is.kakbout wrote:t zou wel chill zijn, 3 armen
wesskeej wrote:Ja 2 reserve armen voor als de 1 moe is.kakbout wrote:t zou wel chill zijn, 3 armen
Dan kan je de macarena met 3 armen doen, altijd al eens gewildkakbout wrote:t zou wel chill zijn, 3 armen
HardAddicted wrote:Dan kan je de macarena met 3 armen doen, altijd al eens gewildkakbout wrote:t zou wel chill zijn, 3 armen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
iedereen heb het over de fap voordelen, komt hij weer met de macarenaHigh Definition wrote:HardAddicted wrote:Dan kan je de macarena met 3 armen doen, altijd al eens gewildkakbout wrote:t zou wel chill zijn, 3 armen
morgen half 4 weer naast mijn bed, half 6 werken, maar moet op de fiets omdat me scooter kapot is 
De macarena is zeer belangrijk in het leven? 
Ja dúh!HardAddicted wrote:De macarena is zeer belangrijk in het leven?
-
H
niet dusHardAddicted wrote:De macarena is zeer belangrijk in het leven?
-
E
zonder transport staat alles stil....HardAddicted wrote:De scania is zeer belangrijk in het leven.
De aarde draait dus eigelijk draait het en staat het niet stilbiscuit wrote:zonder transport staat alles stil....HardAddicted wrote:De scania is zeer belangrijk in het leven.
-
E
de zon draait om de aarde.
de aarde draait om zn eigen as in tegengestelde richting.
-
H
niet nieuw voor mijbiscuit wrote:de zon draait om de aarde.
Juist...biscuit wrote:de zon draait om de aarde.
-
E
de maan draait in de as van de aarde tussen de zon en de aarde, ook de maan op zijn beurt weer om zn eigen as.
-
H
slim, groot meesterbiscuit wrote:de maan draait in de as van de aarde tussen de zon en de aarde, ook de maan op zijn beurt weer om zn eigen as.
Eerlijk gezegd begrijp ik de theorie niet.hardstylelover1997 wrote:slim, groot meesterbiscuit wrote:de maan draait in de as van de aarde tussen de zon en de aarde, ook de maan op zijn beurt weer om zn eigen as.
De maan en aarde ben ik mee eens, maar de zon om de aarde.
Tja het zal wel.
als je serieus denkt dat de zon om de aarde draait ben je geschift
-
H
even op wikipedia opzoeken en je bent weer een feit rijkermikeee wrote:Eerlijk gezegd begrijp ik de theorie niet.hardstylelover1997 wrote:slim, groot meesterbiscuit wrote:de maan draait in de as van de aarde tussen de zon en de aarde, ook de maan op zijn beurt weer om zn eigen as.
Tja het zal wel.
-
E
Als Wikipedia er niet was, zouden we geen leraren hebben die een vak aan ons kunnen leren.
-
E
Mijn woorden...hardstylelover1997 wrote:even op wikipedia opzoeken en je bent weer een feit rijkermikeee wrote:Eerlijk gezegd begrijp ik de theorie niet.hardstylelover1997 wrote:
slim, groot meester
Tja het zal wel.