slapen doe je als je dood bent. dan heb je genoeg tijd om te slapen
dit dus.biscuit wrote:slapen doe je als je dood bent. dan heb je genoeg tijd om te slapen
dit dus.biscuit wrote:slapen doe je als je dood bent. dan heb je genoeg tijd om te slapen
wij liggen al vanaf 4;00 in bedhardaddict wrote:Vind het wel chill om ff in me nest te liggen, voral sochtends
Chukkels wrote:wij liggen al vanaf 4;00 in bedhardaddict wrote:Vind het wel chill om ff in me nest te liggen, voral sochtendsmaar slapen word het voorlopig niet!
MoggeIntervention wrote:Goedenmorgen
wesskeej wrote:Chukkels wrote:wij liggen al vanaf 4;00 in bedhardaddict wrote:Vind het wel chill om ff in me nest te liggen, voral sochtendsmaar slapen word het voorlopig niet!
Ja Lul neem je telefoon eens op joh!
Morgenmikeee wrote:Goedemorgen ook weer wakker
Ik heb ook geen spierpijn en mijn enkel gespaard voor Bass Academy en Dominator. Ik heb namelijk mijn imitatie van Squirie gedaan en daar was dit het perfecte feestje voor. In de middag rondjes lopen en 's avonds zo lang mogelijk stil staan en alleen met m'n armen en hoofd bewegen op 1 plek.Pommer wrote:Ook alweer wakker![]()
Voor het eerst in lange tijd geen spierpijn na een feestje, maarja je kon eigenlijk ook alleen tijdens Thera vol gas gaan dus dat is ook niet zo verwonderlijk
KEREL! WTF!!!!!Chukkels wrote:Ik heb ook geen spierpijn en mijn enkel gespaard voor Bass Academy en Dominator. Ik heb namelijk mijn imitatie van Squirie gedaan en daar was dit het perfecte feestje voor. In de middag rondjes lopen en 's avonds zo lang mogelijk stil staan en alleen met m'n armen en hoofd bewegen op 1 plek.Pommer wrote:Ook alweer wakker![]()
Voor het eerst in lange tijd geen spierpijn na een feestje, maarja je kon eigenlijk ook alleen tijdens Thera vol gas gaan dus dat is ook niet zo verwonderlijk
Dit dus. En Christian doet nog steeds haterig :sChukkels wrote:hardaddict wrote:morgen
.... nog steeds niet geslapen
wesskeej wrote:Dit dus. En Christian doet nog steeds haterig :sChukkels wrote:hardaddict wrote:morgen
.... nog steeds niet geslapen
Ik vrijdag pas :O gaan met allemaal vrienden naar CroatieKSwoosh wrote:nog maar 1 dagje en dan op vakantie
gefeliciteerdKSwoosh wrote:nog maar 1 dagje en dan op vakantie
had er ook last vanRAW-vizion wrote:Piaaa wrote:Ja, heb je ook op de grond liggen janken?RAW-vizion wrote:Was bij jullie HT er net ook een hele tyd af?Nee het viel me gewoon op, en vroeg me af of het bij mij lag of dat er meerdere last van hadden...
ah nicewesskeej wrote:Ik vrijdag pas :O gaan met allemaal vrienden naar CroatieKSwoosh wrote:nog maar 1 dagje en dan op vakantie
lekker geld inslaan voor tijdens de vakantieQnalQut wrote:gefeliciteerdKSwoosh wrote:nog maar 1 dagje en dan op vakantieik mag nog een week of 2/3 werken volgens mij
ah daar ben ik met maten vorig jaar geweest, best aardig, maar niet echt veel te doenwesskeej wrote:@ Kswoosh Ja we gaan naar Porec :cheer: