Goedemorgen dames en heren van het goede leven.
hallootjesParvuz wrote:Goedemorgen dames en heren van het goede leven.
hallootjesParvuz wrote:Goedemorgen dames en heren van het goede leven.
Ik bedoelde meer morgen in de zin van zaterdagAntraxus wrote:Iris93 wrote:Morgennnnnnn
Middaaaaaggggg
Ook goedIris93 wrote:Ik bedoelde meer morgen in de zin van zaterdagAntraxus wrote:Iris93 wrote:Morgennnnnnn
Middaaaaaggggg
bij een auto verhuurder of een verkoopbedrijf?KSwoosh wrote:OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
het bedrijf waar ik gesoliciteerd heb als auto hiker (autos van A naar B rijden) heeft gereageerd =D
ik mag op sollicitatiegesprek komen
maar helaas ben ik dacn op vakantie, dus ff andere afspraak maken
een bedrijf dat lease auto's ophaalt en ergens afleverdbiscuit wrote:bij een auto verhuurder of een verkoopbedrijf?KSwoosh wrote:OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
het bedrijf waar ik gesoliciteerd heb als auto hiker (autos van A naar B rijden) heeft gereageerd =D
Gewoon die setup volgen!Parvuz wrote:BlackBerry Torch is binnen.Nu ff kijken of ik alles goed kan instellen qua internet en die shizzle.
Gefeliciteerd man!KSwoosh wrote:OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
Kun jij me ff goed op weg helpen?Olijfboompje wrote:Gewoon die setup volgen!Parvuz wrote:BlackBerry Torch is binnen.Nu ff kijken of ik alles goed kan instellen qua internet en die shizzle.
Werkt echt super gemakkelijk!
Ga naar het tabblad ''Alles''Parvuz wrote:Kun jij me ff goed op weg helpen?Olijfboompje wrote:Gewoon die setup volgen!Parvuz wrote:BlackBerry Torch is binnen.Nu ff kijken of ik alles goed kan instellen qua internet en die shizzle.
Werkt echt super gemakkelijk!Ik kom er niet echt uit. Kan Facebook niet eens openen.
Ik denk dat je abbo sowieso nog omgezet moet worden.Parvuz wrote:Ik heb geen eens BlackBerry Internet Service. Zou dat later komen ofzo? Moet eerst mn abo nog helemaal moeten worden omgezet?
Op de vodafone site? Ik kan alleen zien dat datum van einde contract wel 2 jaar verlengt is. Maar voor de rest zie ik niet.Olijfboompje wrote:Ik denk dat je abbo sowieso nog omgezet moet worden.Parvuz wrote:Ik heb geen eens BlackBerry Internet Service. Zou dat later komen ofzo? Moet eerst mn abo nog helemaal moeten worden omgezet?
Kan je je abonnements-gegevens al wel inzien?
Dan zijn ze nog bezig met alles omzetten.Parvuz wrote: Op de vodafone site? Ik kan alleen zien dat datum van einde contract wel 2 jaar verlengt is. Maar voor de rest zie ik niet.
Dat heb ik wel zo'n beetje allemaal gedaan nu. Alleen E-mailaccount kan ik niet doen, mja dat zal wel met die BIS temaken hebben.Olijfboompje wrote:Dan zijn ze nog bezig met alles omzetten.Parvuz wrote: Op de vodafone site? Ik kan alleen zien dat datum van einde contract wel 2 jaar verlengt is. Maar voor de rest zie ik niet.
Daarnaast moet je gewoon de ingebouwde ''Installatie'' volgen in de Blackberry.
Ik heb dat ook gedaan en de meeste geheimen van de Blackberry zijn mij prijs gegeven![]()
Vind je hem wel fijn te werk gaan?