Het is hier te nice in spanje 
Hier in nederland nietNrgizer wrote:Het is hier te nice in spanje
Veel plezier verder
Hier in nederland nietNrgizer wrote:Het is hier te nice in spanje
En dan AH medewerkers gewoon zon beetje minimumloon betalenhardaddict wrote:Das egt niet meer normaalKevin-Raw wrote: hahaha jaa heb alweer genoeg gezocht,
daarnet die vent van de AH reclames die kale![]()
Die heeft in 2010 gewoon bijna 200.000 verdient!!
Die kale knakker is denk ik acteur en geen medewerker van de AH.Iris93 wrote: En dan AH medewerkers gewoon zon beetje minimumloon betalen
Ja duh.Parvuz wrote:Die kale knakker is denk ik acteur en geen medewerker van de AH.Iris93 wrote: En dan AH medewerkers gewoon zon beetje minimumloon betalen
Denk dat de AH het reclame bureau betaalt die weer die vent inhuren elke keer. Hij schijnt zijn geld ook te verdienen als toneelspeler en tv presentator.Iris93 wrote:Ja duh.Parvuz wrote:Die kale knakker is denk ik acteur en geen medewerker van de AH.Iris93 wrote: En dan AH medewerkers gewoon zon beetje minimumloon betalen
Maar de AH betaalt zijn loon wel
Dus betaalt de AH voor hem.Parvuz wrote:Denk dat de AH het reclame bureau betaalt die weer die vent inhuren elke keer. Hij schijnt zijn geld ook te verdienen als toneelspeler en tv presentator.Iris93 wrote:Ja duh.Parvuz wrote: Die kale knakker is denk ik acteur en geen medewerker van de AH.
Maar de AH betaalt zijn loon welHeb hem alleen nog nooit een programma zien presenteren.
Ik hoorde dat hij een contract had met de AH waarin stond dat hij alleen het spelen in de reclamespotjes van de AH als baan mocht hebben en dat hij er verder dus niks bij naast mocht doenParvuz wrote:Denk dat de AH het reclame bureau betaalt die weer die vent inhuren elke keer. Hij schijnt zijn geld ook te verdienen als toneelspeler en tv presentator.Iris93 wrote:Ja duh.
Maar de AH betaalt zijn loon welHeb hem alleen nog nooit een programma zien presenteren.
Bron: http://www.mikrogids.nl/pagina/?identif ... ry_PiekemaSinds 2004 – het jaar waarin hij voor het eerst zijn opwachting maakte als filiaalchef Van Dalen – mag Piekema geen tv-werk meer doen van Albert Heijn. Staat in zijn contract. De grootgrutter wil hem exclusief, maar daar staat wel wat tegenover. Volgens bronnen in de reclamewereld zou Piekema inmiddels tonnen per jaar verdienen. Om die reden willen ook vrienden van Piekema niet met ons spreken.
Digimons zijn lelijk en kutRawbin wrote:Waar is het Digimon topic
Hopelijk afgetuigd en in de dik gestokenRawbin wrote:Waar is het Digimon topic
Haha, als ik kom, spam ik alles volRawbin wrote:Inemiene nieuwe spamster
Ja hetzelfde hierRawbin wrote:Ben mn spamperiode ook weer even voorbij. Heb genoeg andere dingen te doen