Morgen weer een dagwrote:is iedereen nu blij.. het lekkere wijven topic gesloten. nu kan ik niet niks meer posten vanavond
Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
Doeg!
Morgen weer een dagwrote:is iedereen nu blij.. het lekkere wijven topic gesloten. nu kan ik niet niks meer posten vanavond
Om te fappenwrote:Morgen weer een dagwrote:is iedereen nu blij.. het lekkere wijven topic gesloten. nu kan ik niet niks meer posten vanavond
Ja weet ik, maar had een leuke collectie voor vanavondwrote:Morgen weer een dagwrote:is iedereen nu blij.. het lekkere wijven topic gesloten. nu kan ik niet niks meer posten vanavond
Daar kan ik een opmerking op maken, maar ik wil het niet doen... maar de verleiding is te groot...wrote:Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
Lekker wijf is relatiefwrote:Daar kan ik een opmerking op maken, maar ik wil het niet doen... maar de verleiding is te groot...wrote:Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
lekkere wijven zijn niet meer zo lekker op het moment dat ze aan de dru... nee, ik zeg het maar niet, dan wordt KSwous weer booswrote:Daar kan ik een opmerking op maken, maar ik wil het niet doen... maar de verleiding is te groot...wrote:Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
Zit ze aan de drugs?!wrote:lekkere wijven zijn niet meer zo lekker op het moment dat ze aan de dru... nee, ik zeg het maar niet, dan wordt KSwous weer booswrote:Daar kan ik een opmerking op maken, maar ik wil het niet doen... maar de verleiding is te groot...wrote:Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
een etentje met je moeder is nooit verkeerdwrote:Morgen weer een dagwrote:is iedereen nu blij.. het lekkere wijven topic gesloten. nu kan ik niet niks meer posten vanavond
Ik ben even uit eten met een 'lekker wijf'
Doeg!
voor een opmerking?wrote:Wat een kut opmerking zeg.
Ban aub!
wrote: een etentje met je moeder is nooit verkeerd
JA!wrote:voor een opmerking?wrote:Wat een kut opmerking zeg.
Ban aub!
Misschien leeft zijn moeder wel niet meer? Je weet de situatie niet dus je weet ook niet hoe er op gereageerd wordt.wrote:voor een opmerking?wrote:Wat een kut opmerking zeg.
Ban aub!
Inderdaad.wrote:Misschien leeft zijn moeder wel niet meer? Je weet de situatie niet dus je weet ook niet hoe er op gereageerd wordt.wrote:voor een opmerking?wrote:Wat een kut opmerking zeg.
Ban aub!
wrote:je jat mijn grap
Tja.. maar dan kan er op een forum niks meer gezegd worden. Want iedereen heb wel ergens een bepaalde situatie met ietswrote:Misschien leeft zijn moeder wel niet meer? Je weet de situatie niet dus je weet ook niet hoe er op gereageerd wordt.wrote:voor een opmerking?wrote:Wat een kut opmerking zeg.
Ban aub!
Als ik hier ''kanker'' zeg, weet je wat voor hel er dan losbreekt?wrote: Tja.. maar dan kan er op een forum niks meer gezegd worden. Want iedereen heb wel ergens een bepaalde situatie met iets
hmm gekookte eitjes dus vanavond als eten?wrote:Ik heb een hete zak omdat mn laptop al een paar uur lang op schoot ligt
wrote:hmm gekookte eitjes dus vanavond als eten?wrote:Ik heb een hete zak omdat mn laptop al een paar uur lang op schoot ligt
Heb jij eitjes in je teelballen zitten?wrote:hmm gekookte eitjes dus vanavond als eten?wrote:Ik heb een hete zak omdat mn laptop al een paar uur lang op schoot ligt