Vanavond weer pilsen 
WTF?? Soort van blonde snooki ofzo? Snooki wants smush smush!

Echt, wat is dit dan weer. Die auto keilt gewoon Flecha kapot. Later Hoogeland!wrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
Hij zit weer op zn fiets gelukkig, maar serieus, wat bezielt zo iemand... Je kan toch even wachten tot er een bredere weg is ofzo, tering hey, kan er echt kwaad om wordenwrote:Echt, wat is dit dan weer. Die auto keilt gewoon Flecha kapot. Later Hoogeland!wrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
Wielrennen...zo'n epische sportwrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
Haha vooral met zulke dingenwrote:Wielrennen...zo'n epische sportwrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
Deze dingen maken die sport interessant.wrote:Haha vooral met zulke dingenwrote:Wielrennen...zo'n epische sportwrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
watskeburt dan?wrote:Hij zit weer op zn fiets gelukkig, maar serieus, wat bezielt zo iemand... Je kan toch even wachten tot er een bredere weg is ofzo, tering hey, kan er echt kwaad om wordenwrote:Echt, wat is dit dan weer. Die auto keilt gewoon Flecha kapot. Later Hoogeland!wrote:Wtf gebeurd er @ tour de france, wat een rasidioot in die auto
Ja, gewoon een hele carrosserie om die fiets heen bouwen. Top idee!wrote:Mijn mening is; afschaffen die sport, of toch is de veiligheidseisen van de fiets omhoog gooien.
Ik bedoelde daar meer mee zoals de wielen. Die dingen zijn zo dun en staat zoveel BAR op dat ze nog amper het asfalt raken...wrote:Ja, gewoon een hele carrosserie om die fiets heen bouwen. Top idee!wrote:Mijn mening is; afschaffen die sport, of toch is de veiligheidseisen van de fiets omhoog gooien.
Ja maar dan ga je juist extra snel.wrote:Ik bedoelde daar meer mee zoals de wielen. Die dingen zijn zo dun en staat zoveel BAR op dat ze nog amper het asfalt raken...wrote:Ja, gewoon een hele carrosserie om die fiets heen bouwen. Top idee!wrote:Mijn mening is; afschaffen die sport, of toch is de veiligheidseisen van de fiets omhoog gooien.
Laat ze lekker zichzelf de dood in rijdenwrote:Mijn mening is; afschaffen die sport, of toch is de veiligheidseisen van de fiets omhoog gooien.
Het is de laatste jaren zo gevaarlijk geworden. Echt elke jaar vallen er wel zwaar gewonden of zelfs doden. Zelfs Formule1 is tegenwoordig veiliger
Ik ga strakkies buiten chillen kan je wel meewrote:zo zijn er altijd mensen die m wille chille
en zo laten ze niks van zich horen![]()
dan maar vroeg me nest in
wrote:Ik ga strakkies buiten chillen kan je wel meewrote:zo zijn er altijd mensen die m wille chille
en zo laten ze niks van zich horen![]()
dan maar vroeg me nest in
taxi 3wrote:Iemand enig idee hoe je syndicate kan bereiken per openbaarvervoer?