3x radenwrote:Vertelt u mij dan eens even waar u zich mee bezig houd op dit zeer late tijdstip?wrote:wrote:Ik niet hihaho
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
B
Geef eens een hint?
-
RHardtraxx Veteran
hardwrote:Geef eens een hint?
-
B
traxxen?wrote:hardwrote:Geef eens een hint?
-
B
traxxen?wrote:hardwrote:Geef eens een hint?
-
RHardtraxx Veteran
bingowrote:traxxen?wrote:hardwrote:Geef eens een hint?
-
B
Jemig, zelfs mijn oma zegt dat dat voor oude mensen is..wrote: bingo![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
ja maar ik ben ook 89 jaar, 175 dagen, 5 uur, 50 minuten, en 35 seconden!wrote:Jemig, zelfs mijn oma zegt dat dat voor oude mensen is..wrote: bingo![]()
![]()
![]()
-
B
Ziek!
-
RHardtraxx Veteran
ja dus niet zeuren want ik ben nog aardig bij voor mijn leeftydwrote:Ziek!
-
M
ik ook!wrote:Ik wil terug naar Dreamfields!
Ga eens slapen joh!wrote:ik ook!wrote:Ik wil terug naar Dreamfields!
goedenmorgen .... weer een leuke avond .,
eerst met me ex geweest daarna een ander meisje thuis gebracht daarna na huis toe 3x onderuit gegaan en nu hier achter de pc vies vdk
geslaagde avond dus
geslaagde avond dus
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
gister 6:00 en nu weer 5:00... k haat naar bed gaan als t alweer licht is

kom, shoutboxwrote:gister 6:00 en nu weer 5:00... k haat naar bed gaan als t alweer licht is![]()
shoutbox, wat is dat? 
geslaagde avond 'Welcome to the substream!'
geslaagde avond 'Welcome to the substream!'
Haha en welke was het leuke meisje?wrote:goedenmorgen .... weer een leuke avond .,eerst met me ex geweest daarna een ander meisje thuis gebracht daarna na huis toe 3x onderuit gegaan en nu hier achter de pc vies vdk
![]()
geslaagde avond dus
zo nog ff naar dreamfields om wat posters van de muur te verwijderen en op me kamer te hangen.
mischien nog een groot doek van project hardcore
mischien nog een groot doek van project hardcore
vandaag gezellig familiefeest, ben nog brak van gisteravond..
maar wat een topavond was het! The Machine die een kijkje kwam nemen met Alphaverb..Daniel met echt een dikke, dikke set!
maar wat een topavond was het! The Machine die een kijkje kwam nemen met Alphaverb..Daniel met echt een dikke, dikke set!
Ja zekerwrote:Kan jij nog wel slapen zonder van te voren een joint te roken?wrote:Slaap lekker mensen, kapot stoned hierzo![]()
Lekker bezig.wrote:wtf happened last night
Hahawrote:Lekker bezig.wrote:wtf happened last night
Maarja, hoe was Dreamfields?
Dan was het wel heel erg. 
Dreamfields was een vet feestje! Paar dikke setjes gehoord van Crypsis vs Chain Reaction, B-Front en Thera vs Chris One. De rest viel een beetje tegen. A2 ook erg soft op Put It On, Haunter Of The Dark en Under Attack na.
Dreamfields was een vet feestje! Paar dikke setjes gehoord van Crypsis vs Chain Reaction, B-Front en Thera vs Chris One. De rest viel een beetje tegen. A2 ook erg soft op Put It On, Haunter Of The Dark en Under Attack na.