gast, je snapt nu toch wel dat dit niet de bedoeling meer is
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Je kunt t ook overdrijven. Als je dat doet is Khadber niet meer je vriend omdat je hem op de voeten hebt liggen lopen en dat is niet fijn!
Misschien moet je ze ff goed straffen misschien komen ze daar wel op klaar. 
-
T
Waarom niet? Vond het net zo gezelligwrote:gast, je snapt nu toch wel dat dit niet de bedoeling meer is
Er zijn op hardtraxx een aantal regels daar dien je, je aan te houden anders komt er chaos.
hahaha @ the pain game
-laat jezelf een gabbercoupe aanmeten
-laat jezelf een gabbercoupe aanmeten
-
T
Mewrote:Er zijn op hardtraxx een aantal regels daar dien je, je aan te houden anders komt er chaos.
-
C
Weske... ik weet niet wat je geslikt, gesnoven of gezopen hebt... maar er zijn grenzen..
je bent erg hard op weg om er overheen te gaan en hier afscheid te kunnen nemen..
je mag best je mening uiten, topics openen zolang ze niet in strijd gaan met de regels...
je bent erg hard op weg om er overheen te gaan en hier afscheid te kunnen nemen..
je mag best je mening uiten, topics openen zolang ze niet in strijd gaan met de regels...
-
E
in elk topic is ie bezig.wrote:Weske... ik weet niet wat je geslikt, gesnoven of gezopen hebt... maar er zijn grenzen..
consequent straffen.
-
C
Ik zou best een goeie mod kunnen worden xD
-
A
Idd zeg, wtf bezielt jullie ineens
-
E
ben ik voorstander van!wrote:Ik zou best een goeie mod kunnen worden xD
-
C
het streven naar een betere omgeving voor ons hardtraxxerswrote:Idd zeg, wtf bezielt jullie ineens
Haha helden 
Wel gezellig houden hé mensen
Wel gezellig houden hé mensen
-
A
Ik doelde op die anderewrote:het streven naar een betere omgeving voor ons hardtraxxerswrote:Idd zeg, wtf bezielt jullie ineens

Als julie nou allemaal een snoepje nemen dan is er weer love hier.
-
T
Dat wil je niet wetenwrote:Weske... ik weet niet wat je geslikt, gesnoven of gezopen hebt
Maar sorry jongens voor het geene wat ik hier voor chaos heb veroorzaakt.
Agree!wrote:Als julie nou allemaal een snoepje nemen dan is er weer love hier.
volgens mij heeft wesskeej er al eentje op
-
C
die... die meoten gewoon keer goede seks hebbenwrote:Ik doelde op die anderewrote:het streven naar een betere omgeving voor ons hardtraxxerswrote:Idd zeg, wtf bezielt jullie ineens
argh ik druk de hele tijd de rechtermusiknop in zonder dat ik het wil 
Ik blijf erbij: de Goliath is epic.
Vandaag weer in Walibi geweest met school, was wel leuk. Enige nadeel is dat je bijna overal minimaal 45 min. moet wachten dus ben in 6 uur maar in 5 attracties geweest of zo.
-
A
Hahahah Ik ken het, maandje terug ook geweest. Gelijk al bij het 1e beste ding 3 kwartier wachten. Toch maar gedaan en de rest van de dag pilzen bij dat restaurant bij die kekke fontijnwrote:Ik blijf erbij: de Goliath is epic.Vandaag weer in Walibi geweest met school, was wel leuk. Enige nadeel is dat je bijna overal minimaal 45 min. moet wachten dus ben in 6 uur maar in 5 attracties geweest of zo.