thnx
, ik fiets elke dag zeker 25km
naar me werk heen en weer, dusjaaaaa
sportief issie wel!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
jup, in de zomer ga ik dat even regelen, hoef alleen me theorie nog
was allang klaar met lessen, alleen me theorie is bout steeds 
klopt, bedoel ook zomervakantie.. bah ben moe
snap nu al niks meer van mezelf 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lekker zo'n maaltijdsalade. 
Haha.wrote:klopt, bedoel ook zomervakantie.. bah ben moesnap nu al niks meer van mezelf
Ik ga na de zomervakantie ergens maar eens beginnen..
Hier ookwrote:Lekker zo'n maaltijdsalade.
-
G
hahahawrote:Haha klopt.
Laatst dronken militairen.
Mocht ik hardstyle gaan draaien haha![]()
Gelukkig gewoon via pc en heel makkelijk, zodat vrouwen het ook kunnen
mixjes of zelf mixen?
wat is btw handiger als je een kwartier moet fietsen, met zon klein bavaria kratje:
in de hand, of achterop?
-
A
Achterop, maar met 1 hand vasthouden
Spreek uit ervaring
-
G
ja vasthouden snap ik ook wel, hehewrote:Achterop, maar met 1 hand vasthoudenSpreek uit ervaring
anders ben je et zo kwijt
Er ís een manier om daar achter te komen...wrote:hahahawrote:Haha klopt.
mixjes of zelf mixen?
wat is btw handiger als je een kwartier moet fietsen, met zon klein bavaria kratje:
in de hand, of achterop?
-
G
true, maar ik hoopte op secret trickswrote:Er ís een manier om daar achter te komen...
zon klein kratje vind ik ook zo lullig achterop
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Koop je een gewoon krat tochwrote:true, maar ik hoopte op secret trickswrote:Er ís een manier om daar achter te komen...
Gewoon mp3tjes downloaden. In playlist zetten en dan laat ie zelf overlopen. Wel ideaal voor dat soort gelegenheden, en het geluid is ook niet slecht.wrote:hahahawrote:Haha klopt.
mixjes of zelf mixen?
Heb maar wat vrolijks aangezet, dat valt bij dat soort gezelschappen beter in de smaak. En ze gingen lekker los haha.
-
G
heb al zon kleinewrote:Koop je een gewoon krat tochwrote:true, maar ik hoopte op secret trickswrote:Er ís een manier om daar achter te komen...
kratje gewoon in je hand en voor op je stuur houden? of moet je n stuk fietsen waar je elke 20meter moet stoppen voor n stoplicht? 
Haha feestje van me ICT klas bbq enz . Ik ben de dj XD nu chemical van bfront hahaha zo theracord
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Haha feestje van me ICT klas bbq enz . Ik ben de dj XD nu chemical van bfront hahaha zo theracord
-
D
heb 10uur gewerkt ben echt kapot.. 
bleeeeh heb helemaal geen zin om te gaan werken morgenochtend 
Nog 1 hertentamen en dan eindelijk vakantie
.
Morgen meteen na mijn tentamen de trein in en samen met mijn vriendin een weekendje naar zee!
Morgen meteen na mijn tentamen de trein in en samen met mijn vriendin een weekendje naar zee!
Wees blij dat je werkt, ik ben oproep kracht en zit al paar weekenden thuis te nietsen, en alleen maar geld uit te geven aan feesten. Ik zou dol graag willen werken dit weekend.wrote:bleeeeh heb helemaal geen zin om te gaan werken morgenochtend
-
C
Zo... druk dagje gehad, vandaag iets meer als 150km rond gereden met de auto... leuke ritjes onder het genot van takke herrie
weet nu tenminste dat ie de 160 haalt
Maar goed..
eerst naar leende (opa en oma) toen beek en donk (wish terrein) toen helmond (ff bij vriendin langs) toen veldhoven (mac).. valkenswaard (corsotent en jongerencentrum en nu thuis)
Kijk ik net op mijn portofolio met svi..
49/60
dus ik HUH... is er een toets herzien schijnbaar en daardoor heb ik voldoende..
dus ik ben over
weet nu tenminste dat ie de 160 haalt
Maar goed..
eerst naar leende (opa en oma) toen beek en donk (wish terrein) toen helmond (ff bij vriendin langs) toen veldhoven (mac).. valkenswaard (corsotent en jongerencentrum en nu thuis)
Kijk ik net op mijn portofolio met svi..
49/60
dus ik HUH... is er een toets herzien schijnbaar en daardoor heb ik voldoende..
dus ik ben over
-
C
Nu nog 10 andere studiepunten halen wss.. maar komt goed!