Minimaal 12 (zwaar)gewonden.
nu heeft ie geboekt voor 1900 euries
voor zo'n bedrag ga je toch niet naar turkije?
wrote:Het tv scherm zou als eerste naar beneden zijn gekomen. Als je dat op je kop krijgt is het al gebeurt met je. Hoop dat het meevalt.
Nee dat ook weer niet. Maar met dat gewicht wel.wrote:wrote:Het tv scherm zou als eerste naar beneden zijn gekomen. Als je dat op je kop krijgt is het al gebeurt met je. Hoop dat het meevalt.
ik denk met alles wat van zo'n hoogte op je ei terecht komt

Wajo, wie is die knul?wrote: Dit is wel nice trouwens:
ik ben net bij de jumbo geweestwrote:Nou ja ik ben effe uurtjes maken bij de Jumbo
picture or didn't happenwrote:bleeeh, morgen eerst naar de stad met me nieuwe chick.. en daarna door naar de rijnweek, met me chick, gaat leuk worden morgen
10 + 2 + 3 = 15?wrote:sowieso 1 dodelijk slachtoffer bij het ongeluk in de grolsch veste. en 14 betrokkenen, 10 in het ziekenhuis, 2 zwaargewond. 3 ter plekke behandeld
waarschijnlijk krijg je morgen je fapvoerwrote:picture or didn't happenwrote:bleeeh, morgen eerst naar de stad met me nieuwe chick.. en daarna door naar de rijnweek, met me chick, gaat leuk worden morgen
Fapvoerwrote:waarschijnlijk krijg je morgen je fapvoerwrote:picture or didn't happenwrote:bleeeh, morgen eerst naar de stad met me nieuwe chick.. en daarna door naar de rijnweek, met me chick, gaat leuk worden morgen
Neem aan dat de zwaargewonde deel zijn van de mensen die in het ziekenhuis liggen toch?wrote:10 + 2 + 3 = 15?wrote:sowieso 1 dodelijk slachtoffer bij het ongeluk in de grolsch veste. en 14 betrokkenen, 10 in het ziekenhuis, 2 zwaargewond. 3 ter plekke behandeld
+ 1 dode = 16?
Dat is heel goed gerekendwrote:Neem aan dat de zwaargewonde deel zijn van de mensen die in het ziekenhuis liggen toch?wrote:10 + 2 + 3 = 15?wrote:sowieso 1 dodelijk slachtoffer bij het ongeluk in de grolsch veste. en 14 betrokkenen, 10 in het ziekenhuis, 2 zwaargewond. 3 ter plekke behandeld
+ 1 dode = 16?
Ik zou dr niet per se wat geven.wrote:okee, iemand een idee wat je een meiske kan geven op je 2e "date", ik kan heeeeeeel goed tips geven, maar bij mezelf faal ik altijd hopeloos
okee, chill. ik weet het alwrote:Ik zou dr niet per se wat geven.wrote:okee, iemand een idee wat je een meiske kan geven op je 2e "date", ik kan heeeeeeel goed tips geven, maar bij mezelf faal ik altijd hopeloos
Ik voel me dan altijd zo bezwaard en heb bovenal geen flauw idee wat terug te geven
Niet investeren qua cadeautjes maar meer qua activiteiten. Gewoon iets leuks doen en jij betaald.wrote:okee, iemand een idee wat je een meiske kan geven op je 2e "date", ik kan heeeeeeel goed tips geven, maar bij mezelf faal ik altijd hopeloos
geef der gewoon een beurtwrote:Ik zou dr niet per se wat geven.wrote:okee, iemand een idee wat je een meiske kan geven op je 2e "date", ik kan heeeeeeel goed tips geven, maar bij mezelf faal ik altijd hopeloos
Ik voel me dan altijd zo bezwaard en heb bovenal geen flauw idee wat terug te geven
wrote:okee, iemand een idee wat je een meiske kan geven op je 2e "date", ik kan heeeeeeel goed tips geven, maar bij mezelf faal ik altijd hopeloos