cavendish gewonnen 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
die 1e 2 mash ups hadden nog wat te maken met de orginele track, bij deze kan ik me echt helemaal niets bedenken 
hamburger+tomatenplukkers= nr 1 op hardstyle.com?Parvuz wrote:Hamburgers met korting hoohohohooo!![]()
Zou niet weten met welke track die kan.
3 km voor de finish schreeuwt mn ma: ETEN!!QnalQut wrote:cavendish gewonnen
Damn.
jij hebt echt wat gemist kerel! geniale actie van cavendish, zíjn engelse knecht sprint 1km weg, samen met cavendish, iedereen houd cavendish in de gaten,Parvuz wrote:3 km voor de finish schreeuwt mn ma: ETEN!!QnalQut wrote:cavendish gewonnen
Damn.Hele middag gekeken, mis je de finish.
laat cavendish hem gaan, iedereen alle zeilen bijzetten om die kerel weer in te rekenen, dus aardig wat krachten kwijt, komt cavendish 100 meter van de streep nog ff gilbert voorbij rijden!
echt gruwelijk geniale tactiek van cavendish!
Haha je kan zeggen wat je wilt maar ze weten wel hoe ze reclames moeten maken. Mn ma belde me op vanuit Turkije dat ik hamburgers moet halen zo erg is het dus

succes, het is niet te hopen dat je net zon kak gebit hebt als ikroberttt wrote:NU naar tandarts.. ben benieuwd
pff die boeken heb ik ook, nog nooit eentje geopendKSwoosh wrote:Nou... ik heb ook maar eens een shitload aan boeken online gezet, die ik voor school nodig gehad zou hebben, maar helemaal niet heb (hoeven) lezen:
-Brainstormen, Het ultieme handboek
-Brand Experiences
-Omgaan met diversiteit
-De melkweg van het internet
-Interface en cyberspace
-Handboek wereldburger
-Information architecture
-Don't make me thing
-Psychologie, een inleiding
mocht je er een nodig hebben, laat maar weten [maar het lijkt me sterk]
Weer 4 km hardgelopen. Elke keer denk ik, nou dit was zeker wel 5/6 km. En dan kijk je op google maps en dan is het maar net 4 km.
Haha. Valt altijd vies tegen.
Maar ging al beter dan gister. Zal wel aan t weer liggen.
Samen hardtraxxenSquirrie wrote:Gezellige date als je ondertussen op HT zit
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben geen romanticus, maar kan toch met enig vastberadenheid zeggen dat dat niet echt een geslaagde date genoemd mag worden.
Project 141 wrote:Tenzij ze een date had met de hardtraxx-server!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nee dat doen wij nietProject 141 wrote:Geen mods online, spammmuuuuhhhuhuhuhuhhh
hoe kan je op youtube zon lang filmpje plaatsen?Kepro wrote:filmpje van anderhalf uur
-
G
echt he_dp_ wrote:pff die boeken heb ik ook, nog nooit eentje geopendKSwoosh wrote:Nou... ik heb ook maar eens een shitload aan boeken online gezet, die ik voor school nodig gehad zou hebben, maar helemaal niet heb (hoeven) lezen:
-Brainstormen, Het ultieme handboek
-Brand Experiences
-Omgaan met diversiteit
-De melkweg van het internet
-Interface en cyberspace
-Handboek wereldburger
-Information architecture
-Don't make me thing
-Psychologie, een inleiding
mocht je er een nodig hebben, laat maar weten [maar het lijkt me sterk]
weg ermee
Via een computer met een internet verbindingDraidy wrote:hoe kan je op youtube zon lang filmpje plaatsen?Kepro wrote:filmpje van anderhalf uur
-
G
langer als 10 min kan je alleen als je speciaal betaald lid bent volgens mij
heb et ooit ergens opgezocht
btw: nu Emporium @ Fear.FM he
btw: nu Emporium @ Fear.FM he
haha nee was wel even leuk hoor. Was echt super dagjeSkedoedelefloeps wrote:Ben geen romanticus, maar kan toch met enig vastberadenheid zeggen dat dat niet echt een geslaagde date genoemd mag worden.
ja dit dus...KSwoosh wrote:langer als 10 min kan je alleen als je speciaal betaald lid bent volgens mij
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Was een vluggertje snap dat danProject 141 wrote:'even' leuk? Dus na paar minuten maar op hardtraxx?
gek komt met de trein naar kampen, de place to be natuurlijk, voor een quickie.