pecola-tje schreef:
robkuh1990 schreef:
Ugh, vandaag 2 tentamens gehad, en heb er kut gevoel over
morgen nog 3 studiepunten bij ICO en 1 voor herkansing schrijven...
maar daar haal ik het denk never nooit mee..
Ik ben er goed ziek van dat ik dus op 1 punt de opleiding niet haal...
Ben nu dus al aan het kijken voor iets op de avans
hm, das wel kut man.
is t gewoon te zwaar geweest, of is er een reden dat je niet genoeg vakken hebt gehaald?
als dit wel echt is wat je wil doen, dan kun je altijd proberen een gesprek aan te vragen, heeft een vriend van mij ook gedaan en die mocht uiteindelijk blijven dus! dat was dan wel in tilburg maartoch,misschien kan dat bij jou ook nut hebben?
De begeleiding op deschool is zwaar kut.. Ik ben autist, en als het fout gaat dan heb ik hulp nodig en niet na 4 maanden (moet je eerst via directie toestemming vragen voor gesprek met decaan.. duurt 3 weken voor gesprek, daar aanvraag doen tot brief mogen schrijven, brief goedkeuring, opsturen, 2 weken later dan weer gesprek plannen met decaan voor aanvraag ondertekening en dan gesprek plannen met die man wat weer 4 weken duurt.. ofwel, je komt er nooit)
Door nalatige begeleiding (die dus er nooit is) heb ik problemen gehad tijdens mijn studie.
Daarnaast heb ik als autist ook structuur nodig. Mijn ouders hebben er voor gekozen mij dit jaar zelf verantwoording af te laten leggen aan alles en dus "los gelaten".
Het is dus een ontdekking geweest met weinig sturing, begeleiding, structuur en veel problemen.
Projecten en vakken haalde ik gewoon, maar de leerstof (interpreteren is heel voornaam net als betekenisgeven) ben ik niet altijd een kei in. Je kan een toets nog zo goed maken, verkeerde interpretatie daarbij geeft je alsnog een onvoldoende...
Dus ik ben nu aan het kijken voor Communication and Multimedia Design in Den Bosch, of Communicatie in Breda/Den Bosch..
Daar is begeleiding beter EN dan kan ik eindelijk het creatieve ding van mijzelf kwijt.
maar mocht ik het wonder boven wonder toch halen dan ben ik 2e jaars HBO'r met heel veel toetsachterstand maar dan wel als creatief concepter...