komt die edit van from within btw uit? of word deze niet gerealesed?
Dat ga ik zometeen ook doen, mezelf daarheen slepenIris93 wrote:Ga naar de sportschool!
Dat ga ik zometeen ook doen, mezelf daarheen slepenIris93 wrote:Ga naar de sportschool!
Aww, pijnlijk! Veel succes =]Iris93 wrote:voor het eerst sinds ik mn enkelbanden scheurde
Komt als het goed is op zijn album te staan.QnalQut wrote:komt die edit van from within btw uit? of word deze niet gerealesed?
okee, ik vind hhz stukje bij beetje weer beter draaienJorann wrote:Komt als het goed is op zijn album te staan.QnalQut wrote:komt die edit van from within btw uit? of word deze niet gerealesed?
PierrePruuk wrote:http://www.facebook.com/psykopunkz
Liken! Nog 117 likes en dan komt Forget about Dre

Daveytl wrote:Nee, ik was bij beiden en Wish OWNDE Defqonroberttt wrote:Defqon was beterRik wrote:Wat een weekend. Zit met mn gedachten nog steeds op Wish
moeten we wel redden als een klein deel van HT op die knop ramtQnalQut wrote:ik heb ook maar even op like gedrukt
ik voel een nieuw topic aankomenKSwoosh wrote:moeten we wel redden als een klein deel van HT op die knop ramtQnalQut wrote:ik heb ook maar even op like gedrukt
watvoorQnalQut wrote:ik voel een nieuw topic aankomenKSwoosh wrote:moeten we wel redden als een klein deel van HT op die knop ramtQnalQut wrote:ik heb ook maar even op like gedrukt
Niet mee eens, ik vond Blue vetter dan Insomnia (Ja echt waarDaveytl wrote:Nee, ik was bij beiden en Wish OWNDE Defqonroberttt wrote:Defqon was beterRik wrote:Wat een weekend. Zit met mn gedachten nog steeds op Wish
watvoorQnalQut wrote:ik voel een nieuw topic aankomenKSwoosh wrote:moeten we wel redden als een klein deel van HT op die knop ramtQnalQut wrote:ik heb ook maar even op like gedrukt
hm, das wel kut man.robkuh1990 wrote:Ugh, vandaag 2 tentamens gehad, en heb er kut gevoel over
morgen nog 3 studiepunten bij ICO en 1 voor herkansing schrijven...
maar daar haal ik het denk never nooit mee..
Ik ben er goed ziek van dat ik dus op 1 punt de opleiding niet haal...
Ben nu dus al aan het kijken voor iets op de avans
Nou, hij hield er totaal geen rekening mee dat het een kermis was, want het was gewoon bijna constant hardcore hoorPierrePruuk wrote:Wat draait zo'n Mental Theo nou eigenlijk op zo'n kermissen en andere dorps-activiteiten? Kan het me wel voorstellen maar denk er liever niet aan...
Zon strakke kale speed kop waarvan de kaken van links naar rechts gaan zou ik ook van schrikkenCrash wrote:Gister naar de kermis dorpje verderop geweest, Mental theo trad op
Helemaaaaal losgaan dus![]()
Stond zo'n groep van 14 jarigen die dachten heel stoer te zijn doordat ze bij Mental theo waren, totdat ik ertussen ging staan en helemaal los ging, wat keken die jongentjes toen raar op zeg![]()
De begeleiding op deschool is zwaar kut.. Ik ben autist, en als het fout gaat dan heb ik hulp nodig en niet na 4 maanden (moet je eerst via directie toestemming vragen voor gesprek met decaan.. duurt 3 weken voor gesprek, daar aanvraag doen tot brief mogen schrijven, brief goedkeuring, opsturen, 2 weken later dan weer gesprek plannen met decaan voor aanvraag ondertekening en dan gesprek plannen met die man wat weer 4 weken duurt.. ofwel, je komt er nooit)pecola-tje wrote:hm, das wel kut man.robkuh1990 wrote:Ugh, vandaag 2 tentamens gehad, en heb er kut gevoel over
morgen nog 3 studiepunten bij ICO en 1 voor herkansing schrijven...
maar daar haal ik het denk never nooit mee..
Ik ben er goed ziek van dat ik dus op 1 punt de opleiding niet haal...
Ben nu dus al aan het kijken voor iets op de avans
is t gewoon te zwaar geweest, of is er een reden dat je niet genoeg vakken hebt gehaald?
als dit wel echt is wat je wil doen, dan kun je altijd proberen een gesprek aan te vragen, heeft een vriend van mij ook gedaan en die mocht uiteindelijk blijven dus! dat was dan wel in tilburg maartoch,misschien kan dat bij jou ook nut hebben?