Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Baal nog steeds dat ik dit jaar niet naar Wish ben geweest..
Was het een gaaf feestje?

Dominator wordt de volgende pas weer, duurt nog veel te lang! :/
S
Dream Chaser wrote:Baal nog steeds dat ik dit jaar niet naar Wish ben geweest..
Was het een gaaf feestje?
Gast, kijk een keer dat topic door ;)
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Ben het hele weekend bijna niet op hardtraxx geweest.. Denk vraag het gewoon even hier :huh:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
haha, of je gaat naar een vriend toe, en die ouders gaan naar een verjaardag, en die komen terug, en vertellen doodleuk dat ze een geschikt meisje voor ons hebben gevonden die al meer dan 4 maanden vrijgezel is xd
haar naam; thera xd geniale naam.. daar ga ik eens even achteraan!
G
Dream Chaser wrote:Ben het hele weekend bijna niet op hardtraxx geweest.. Denk vraag het gewoon even hier :huh:
Idd, beetje domme reactie stefaneke...
dit is toch juist het topic om te praten -.-
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Wish topic beetje door zitten lezen, probleem is dat er zoveel berichten staan met gebeurtenissen van het feest zelf dat je er geen touw aan vast kunt knopen :P .
Maar wat ik ervan lees moet het een gaaf feestje zijn geweest!
Erg jammer dat ik dit jaar niet ben geweest, Magic Show stage leek me echt super dik.. Maarja moeten ooit keuzes gemaakt worden.

Ik ga slapen in ieder geval, morgen hertentamen.. Vrijdag nog eentje en dan eindelijk vakantie :yay: .
S
KSwoosh wrote:
Dream Chaser wrote:Ben het hele weekend bijna niet op hardtraxx geweest.. Denk vraag het gewoon even hier :huh:
Ach ja,
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
Idd anders heb je hier alleen weer posts met 1 woord of smiley erin of posts met "morgen ga ik ___ doen" of "vandaag ____ gedaan" waar niemand op antwoordt xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
trololololol
G
Hoofdcoach wrote:
KSwoosh wrote:
Idd anders heb je hier alleen weer posts met 1 woord of smiley erin of posts met "morgen ga ik ___ doen" of "vandaag ____ gedaan" waar niemand op antwoordt xd
Precies, jij snapt et
Donateur
last seen Sep 2014
Wat gaan jullie morgen allemaal doen ? :-)

Ik heb morgen mijn herkansing van Linux, haal ik vast wel. En dan ben ik officieel over naar het volgende jaar :yay:
Daarna lekker mijn vakantie in luiden door een drankje op het terras te drinken met een leuk meisje :loving:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Slaap lekker iedereen :yawn:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wat ik morgen ga doen, ehm, 7 uur eruit om 10 over 8 een Nederlands toets te doen. Dan een tussenuurtje, vervolgens een Scheikunde toets die ik ga verknallen. Dan om 10 voor 12 naar huis. Wat eten, en waarschijnlijk een uurtje Maatschappijleer leren. Maar ik heb zo'n gevoel dat ik dat uurtje niet haal, motivatie voor school is op het moment zero dot zero zero zero.
Dus middagje achteruit zitten en niets doen denk ik. En dan om 18:00 werken tot ongeveer 22:00, dan weer niets doen. Vooruitkijken naar de vakantie die dinsdag begint. :)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
roberttt wrote:Wat gaan jullie morgen allemaal doen ? :-)

Ik heb morgen mijn herkansing van Linux, haal ik vast wel. En dan ben ik officieel over naar het volgende jaar :yay:
Daarna lekker mijn vakantie in luiden door een drankje op het terras te drinken met een leuk meisje :loving:
Met het vrouwtje van Willy? :D
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ik ben echt kapotos.. overal spierpijn :P
Donateur
last seen Sep 2014
View on YouTube

:drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat een beweging als dat nummer erin komt -.-
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Ik moet denk ik wel een shitload aan pillen op hebben wil ik dat leuk ga vinden xd

Maarja wat ik morgen ga doen, van 0600 tot 1200 werken, dan me school bellen over wanneer ik me diploma op kan halen :P en dan weer van 1300 tot 1800 werken, en dan tour kijken wat ik op heb genomen, en dan zie ik het wel. Dit zal de komende week elke dag wel zo zijn buiten dat school bellen om :D
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
roberttt wrote:View on YouTube

:drool:
Hoe kan een mens zó stil staan op een feest als sommigen daar? :huh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik heb me op een andere sensation white prima vermaakt, top sfeer(waar ik stond dan) en ik kan de muziek genoeg waarderen. maar dit is echt erg.
E
QnalQut wrote:haha, of je gaat naar een vriend toe, en die ouders gaan naar een verjaardag, en die komen terug, en vertellen doodleuk dat ze een geschikt meisje voor ons hebben gevonden die al meer dan 4 maanden vrijgezel is xd
:lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
biscuit wrote:
QnalQut wrote:haha, of je gaat naar een vriend toe, en die ouders gaan naar een verjaardag, en die komen terug, en vertellen doodleuk dat ze een geschikt meisje voor ons hebben gevonden die al meer dan 4 maanden vrijgezel is xd
:lol:
Als ze therachords ook nog geniaal vind dan is het echt een must have.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Trusten luitjes!
C
Zie nu pas dat D-Nemacyst een beroemde uitspraak van mij als ondertitel... Dude!
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hertentamen wordt echt een groot drama vandaag..
maarja, dan moeten ze die maar niet plannen op de dag na mijn verjaardag! -.-