haha ik gelukkig niet dus ik kan vrolijk door zuipenQnalQut wrote:ik wacht nog even haha, lag vannacht stomdronken in me bed om 1u, en om 5u weer vrolijk aan het werkRAW-vizion wrote:bier timedus ik ben nu nog steeds kapot
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
sterker nog, ik heb de afgelopen 3 dagen max 12uurtjes geslapen haha, echt beroerd
maar er is niets anders aan te doen..
nu vanavond gewoon volhouden.. en dan morgen nog ff trainen, en dan rest vd dag in bed legge!!!!!!
nu vanavond gewoon volhouden.. en dan morgen nog ff trainen, en dan rest vd dag in bed legge!!!!!!
-
RHardtraxx Veteran
hoe hou jij dat in godsnaam vol?QnalQut wrote:sterker nog, ik heb de afgelopen 3 dagen max 12uurtjes geslapen haha, echt beroerdmaar er is niets anders aan te doen..
Doe je tenminste wat nuttigs !Danny H wrote:Mag werken ;(
-
G
ik besef me net dat Hardtraxx eigenlijk helemaal niet meer gezellig is en dat ik eigenlijk alleen nog maar mijn behoefte om te posten hier vervul 
daar moet wat aan gedaaan worden jongens...
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
So this is it?....KSwoosh wrote:ik besef me net dat Hardtraxx eigenlijk helemaal niet meer gezellig is en dat ik eigenlijk alleen nog maar mijn behoefte om te posten hier vervul
-
RHardtraxx Veteran
gezelligheid moet je makenKSwoosh wrote:ik besef me net dat Hardtraxx eigenlijk helemaal niet meer gezellig is en dat ik eigenlijk alleen nog maar mijn behoefte om te posten hier vervul
-
G
oh nee hoor, mij zie je niet weggaan zoals sommige weak ass bitches gedaan hebbenRamirez wrote:So this is it?....KSwoosh wrote:ik besef me net dat Hardtraxx eigenlijk helemaal niet meer gezellig is en dat ik eigenlijk alleen nog maar mijn behoefte om te posten hier vervul
-
RHardtraxx Veteran
beter anders word het straks nog een hypeKSwoosh wrote:oh nee hoor, mij zie je niet weggaan zoals sommige weak ass bitches gedaan hebbenRamirez wrote:So this is it?....KSwoosh wrote:ik besef me net dat Hardtraxx eigenlijk helemaal niet meer gezellig is en dat ik eigenlijk alleen nog maar mijn behoefte om te posten hier vervul
roberttt wrote:Doe je tenminste wat nuttigs !Danny H wrote:Mag werken ;(
-
RHardtraxx Veteran
Ola amigozzzz 
Hou ook van jouDanny H wrote:roberttt wrote:Doe je tenminste wat nuttigs !Danny H wrote:Mag werken ;(
Vanavond niet! Gisteravond prachtig feestje gehad, helaas weer 50 euro uitgegeven en zwaar naar de kut gegaanRAW-vizion wrote:bier time
-
G
Waarom ben je een wijf

Lekker bier drinken en niks doen verder 
-
M
Danny H wrote:katamaran wrote:Slapen, doei![]()
Achterlijke k****r mongolen die met drank rijden...
Nou ik ga maar slapen na me bijna dood ervaring .. Welterusten
Overigens gezellige avond gehad
Nou ik ga maar slapen na me bijna dood ervaring .. Welterusten
Overigens gezellige avond gehad
-
C
spieeerrrrpijn!
Intervention wrote:Goedenmorgen