werke zo om 6 tot 9 uur wat een kut tijden 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zo weekend en dan is het tijd voor: 
Denk dat ik vanavond tussen het leren voor de hertentamens van volgende week maar een setje op ga nemen, tegen de verveling
.
Nu eerst lekker eten!
Nu eerst lekker eten!
-
S
Weer van 8 tot 5 gewerkt, uurtjes maken
.
EINDELIJK weekend, tering deze week duurde lang
Maar morgen lekker WiSH 
-
S
Pommer wrote:EINDELIJK weekend, tering deze week duurde langMaar morgen lekker WiSH
stefaneke wrote:Pommer wrote:EINDELIJK weekend, tering deze week duurde langMaar morgen lekker WiSH
![]()
![]()
![]()
-
S
Jij niet!?roberttt wrote:veel plezier op wish
Hoezo ga jij niet dan? Konden we nu over wish zwerven in plaats van defqonroberttt wrote:veel plezier op wish
-
S
Verdomme, ik denk de hele tijd dat de telefoon gaat als ik Master Flat (Maxter Remix) luister
.
Zomervakantie! Wel kut weer om mee te starten haha. 
-
E
kortom: Pieter Post deed z`n werk beter.Project 141 wrote:TNT weer lekker bezigKreeg een pakketje binnen, had die ook van 2 huizen verderop aangenomen omdat die er niet waren. Komt die vent nou aan de deur, ja jij hebt een pakje van mij maar wij hebben ook een pakketje voor jullie adres
hadden ze hem en zn kat maar niet mogen ontslaan.
-
E
was zeker blont.Project 141 wrote:Ja maar die chick van TNT staat gewoon voor mijn voordeur en geeft mij een pakje? Maar een ander pakje ook voor ons zet ze dan ergens anders neer?
-
G
welke, Technoboy of Tuneboy?Project 141 wrote:Ja maar die chick van TNT staat gewoon voor mijn voordeur en geeft mij een pakje? Maar een ander pakje ook voor ons zet ze dan ergens anders neer?
-
E
en niet naar wish komen? 
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.

Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.

-
E
wootum is flink bezig in het nieuwe trakcs topic van de hs releases.....
Ik heb tentamens gehad en een hele week moete werken, mag ik ook ff de nieuwe nummers bijwerkenbiscuit wrote:wootum is flink bezig in het nieuwe trakcs topic van de hs releases.....
-
E
ahzo!wootum wrote:Ik heb tentamens gehad en een hele week moete werken, mag ik ook ff de nieuwe nummers bijwerkenbiscuit wrote:wootum is flink bezig in het nieuwe trakcs topic van de hs releases.....
en hoe gingen de tentamens?
Goed goed! Tot nu toe alles gehaald. Heb mn P in ieder geval binnenbiscuit wrote:ahzo!
en hoe gingen de tentamens?
-
E
mooimooi.
kwam jij morgen ook naar wish?
kwam jij morgen ook naar wish?
-
E
allicht!
MET PORTOFOON
ik zorg dat er genoeg drank staat in de koeling!
MET PORTOFOON
ik zorg dat er genoeg drank staat in de koeling!
-
E
en achteraf met de heren dj`s gaan bbqen
alsof t mn verjaardag is!