geupdate naar FF 5 gok ik zo?biscuit wrote:volgens mij heeft jor-d een andere font ingesteld. want dit is echt.....
lekker om te lezen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
E
C-Mind minder dan een minuut geleden Stuur privébericht
ik hou je in de smiezen!
ik hou je in de smiezen!
-
C
Ugh, alweer banners maken, en projectplan schrijven.. maar dan hoop ik vnv weer mijn ICO af te hebben
morgen tentamen, daarna gesprek over mijn nieuwe baan+wanneer ik wil en kan werken, daarna ontslag nemen op andere werkplek, daarna heul veul bier!
mag ook wel na anderhalve week niks anders dan studeren
-
S
Waar ga je werken / werk je nu?pecola-tje wrote:morgen tentamen, daarna gesprek over mijn nieuwe baan+wanneer ik wil en kan werken, daarna ontslag nemen op andere werkplek, daarna heul veul bier!![]()
Heb niks verandert hoorbiscuit wrote:volgens mij heeft jor-d een andere font ingesteld. want dit is echt.....
Yup most likely.KSwoosh wrote:geupdate naar FF 5 gok ik zo?biscuit wrote:volgens mij heeft jor-d een andere font ingesteld. want dit is echt.....
lekker om te lezen
-
E
hmmmJor-D wrote:Heb niks verandert hoorbiscuit wrote:volgens mij heeft jor-d een andere font ingesteld. want dit is echt.....
dit is echt fijn om te lezen.....
Vanmiddag maar eens wezen kijken hoeveel schade het noodweer van dinsdag heeft toegebracht hier in het dorp.. Maar wat een puinhoop is het zeg!
In een straat staan er van de 30 bomen aan de ene zijde nog maar 4 overeind, de rest is met wortel en al uit de grond getrokken en omgewaaid! Hele stukken asfalt mee omhoog gekomen daardoor, dus allemaal gaten aan de zijkant van de weg.
Ik zal morgen wel ff een fototje plaatsen.
Nu slapen, truste allemaal!
In een straat staan er van de 30 bomen aan de ene zijde nog maar 4 overeind, de rest is met wortel en al uit de grond getrokken en omgewaaid! Hele stukken asfalt mee omhoog gekomen daardoor, dus allemaal gaten aan de zijkant van de weg.
-
G
whahahaha faalbuurtDream Chaser wrote:Vanmiddag maar eens wezen kijken hoeveel schade het noodweer van dinsdag heeft toegebracht hier in het dorp.. Maar wat een puinhoop is het zeg!![]()
Bij ons ook 3/4 keer de bliksem ingeslagen, een keer bij een de gasunie met zon gastoren ( Risky ) is maar 2 straten en een weiland verrderop
Tis een wonder dat mn raam er nog in zat
-
C
Zo, projectplan klaar...
morgen presentatie in elkaar zetten en dan maandag alles printen op school...
Gaat lekker zo... maar kom er uiteindelijk wel!
morgen presentatie in elkaar zetten en dan maandag alles printen op school...
Gaat lekker zo... maar kom er uiteindelijk wel!
-
G
Making of transformers 3 @ vernoica
Slapennnnn, en morgen lekker vroeg uit de verennnnn
-
E
Wat voor raar beest ik zojuist toch tegenkwam.. 'n wesp met bijverschijnselen!
-
B
Jammer, vernoica zit niet in mijn pakketKSwoosh wrote:Making of transformers 3 @ vernoica
Bij mijn over buurman was een grote tak van de boom afgeknaptD-Nemacyst wrote:Bij ons ook 3/4 keer de bliksem ingeslagen, een keer bij een de gasunie met zon gastoren ( Risky ) is maar 2 straten en een weiland verrderop
niet eens door bliksem inslag of iets anders maar gebeurde wel die zelfde avond toen ik net stond te roken
verder niks gehoord eigenlijk
alleen 's nachts auto in het kanaal omdat de bestuurder moest uitwijken voor een ree
gvd
jikwoudat ik n=oooit grborrn ea2was
kkkk
kkkk
Jij hebt wel weer zat gehad of nietPommer wrote:gvd
kkkk
Het lijkt zo gespeeld.. Want het is onmogelijk dat je zo typtPommer wrote:gvd
kkkk
Maarja je zal wel een Chinees toetsenbord hebben als je drank op hebt